Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige med vejret idag???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes min morgen løbetur gik hurtigere i dag i de dejlige skove vi her oppe i Nordsjælland løb en lille hygge tur lidt over 15 km. Man skal jo holde sig form til strandvejret,

jeg kan simpelthen ikke lade være med at løbe en dejlige løbetur , får jeg mere energi og solen gør jeg har endnu mere ekstra energi  Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skøøønt vejr, og bakken åbner, så der kommer nok mange motorcykler

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Solskin og sommer stinker.... Så er folk jo ikke ved deres computere længere, og hvordan skal vi så tjene vores penge?? Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige købt en stribe hjem-is gavekort som vi giver til vores forhandlere når de lægger ordrer - det virker fint i sådan at dejligt vejr :)

Mvh
Leif

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaaa, solen er god for min D-vitamin mangel, så nyder at kunne gå ud i haven med hundene og bare nyde det...

Til gengæld sidder jeg midt inde i solen foran min computer, med solen bag mig og kan næsten ikke se hvad der er på skærmen, og det er meget lummert på trods af at vinduet står åbent.

Nå det er et luksus problem, eller skulle jeg bare investerer i nogen gardiner?

Fortsat god solskinsdag til jer alle :)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Solskin og sommer stinker.... Så er folk jo ikke ved deres computere længere, og hvordan skal vi så tjene vores penge?? Smile

He he det kan der være noget om....så er det måske på tide at kigge lidt på mulighederne for at sælge over mobilerneSkype-BigSmile Eller lave forhandler aftaler i butikkerne?

 

Og dig Leif du bliver sgu bedre og bedre. Det er meget tydeligt at du har helt styr på det med tillidsskabende og plejning af forhold. Det er endnu federe at høre at du vælger noget der svarer til dagen idag. Du sender et godt signal på den måde, her og nu signal.

Hvordan er kommentaren fra dine kunder?

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)