Hej i skønne Aminoer.
Fandt først frem til Amino.dk her igår nat og fik julelys i øjnene da jeg så hvad dette website indeholdte samt alle de gode tråde / bruger erfaringer der er. Så first of all, THANK YOU.
Dernæst, kommer vi til mit spørgsmål. Jeg er selv født i et land længere syd på men opvokset her i DK. Det pågældende land, hænger sådan set rimelig godt sammen med 2 andre lande der ligger rundt om det, hvor der er ens talende sprog. Jeg har længe fiflet med ideen om at starte et site, hvor brugere kan sælge deres brugte til lidt ala dba.dk og baboom.dk.
Baboom.dk, det er en slags blanding af chat-site og salgs-site. Man kan have sin egen profil, med billeder og tekst / video, samtidigt med at man kan oprette salgsannoncer. Så det er måske mere i den retning jeg havde forestillet mig det.
Nu kommer mine spørgsmål så til jer kloge Aminoer :)
Omkostningerne for programmering af sådan et site? Omkostningerne for vedligeholde i form af webhotel? Websitet skal vises i de tre landes google søgninger, (forestiller mig at man starter i et land og derefter udvider hvis det bliver en succes), skal webhotellet man lejer være fra det pågældende land? Jeg har selv styr på bogføring og marketing.
Hvis der er andet er i meget velkommen til at komme med nogle bud.
Og hvis der er nogen som er friske på at høre mere om ideen og evt. tage del i projektet inviterer jeg også til dette.
På forhånd tak
Mvh
Jasko |
Hej Jasko.
Kender ikke så meget til hvad det ville koste, men du bør overveje hvor stor Ebay er dernede inden du starter noget op. :)
Mvh.
Martin Byskov