Jeg har som bankmand et stort netværk indenfor ejendomme og finansiering. Jeg er af den opfattelse at vi godt kunne nærme os et niveau hvor tyske ejendomme kan købes til favorable vilkår, det er også min opfattelse at finansiering kan opnås i dag til fornuftige projekter hvor indkøbspris/likviditet er fornuftige.
Min ide var at samle attraktive ejendomme op i et selskab, evt. med flere investorer på længere sigt. Det jeg søger er en forretnings-/sparringspartner der kan se perspektivet og du skal som mig "have noget fagligt/pondus at byde ind med". Vi får brug for kompetencer indenfor især salg/finansiering - Det er ikke en nem opgave men jeg tror der er godt potentiale i projektet.
Jeg har et godt netværk hvor jeg kan finde de "rigtige" ejendomme og finansieringen er heller ikke helt umulig
Jeg har som bankmand et stort netværk indenfor ejendomme og finansiering. Jeg er af den opfattelse at vi godt kunne nærme os et niveau hvor tyske ejendomme kan købes til favorable vilkår, det er også min opfattelse at finansiering kan opnås i dag til fornuftige projekter hvor indkøbspris/likviditet er fornuftige.
Min ide var at samle attraktive ejendomme op i et selskab, evt. med flere investorer på længere sigt. Det jeg søger er en forretnings-/sparringspartner der kan se perspektivet og du skal som mig "have noget fagligt/pondus at byde ind med". Vi får brug for kompetencer indenfor især salg/finansiering - Det er ikke en nem opgave men jeg tror der er godt potentiale i projektet.
Jeg har et godt netværk hvor jeg kan finde de "rigtige" ejendomme og finansieringen er heller ikke helt umulig
Nu ik for at lyde irriterende, men for hver eneste dag der går, så stiger tyske boliger i værdi... Så de har ik nået noget nyt bund niveau, da de sådan set er steget siden sidste år...
Men ja de er billige, men din udlægning er måske ik helt fair overfor potentielle kunder/partnere...
Så er en bedre formulering måske at de er billige. Nu er jeg så også mest på udkig efter en person der har noget erfaring og indsigt i markedet så jeg kommer næppe til at vildlede nogen her.
Jeg har netop brug for en partner der også har noget at byde ind med på den front så det går nok.
Når det så er sagt er afkastet sammenlignet med DK ejendomme attraktivt (ihvertfald i min verden), og for de rigtige ejedomme er finansieringsmulighederne faktisk afgjort interessante, så hvis der er andre der har tænkt som mig og mener at det var noget man burde arbejde lidt videre i så er de velkomne til at kontakte mig. Jeg mener ikke det er umuligt at opbygge en portefølje af attraktive ejendomme, med en rigtig god likviditet i.
Nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre, men måske du kunne samarbejde med Jørn Tækker . Men han er måske mere en konkurrent, hvad ved jeg. Han nåede vidst at købe en del ejendomme i Berlin inden boligboblen brast.
Han er nok i en anden liga end det du vil starte op, men måske man kunne finde ud af noget sammen alligevel ?
Han har i hvert fald know how
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Så er en bedre formulering måske at de er billige. Nu er jeg så også mest på udkig efter en person der har noget erfaring og indsigt i markedet så jeg kommer næppe til at vildlede nogen her.
Det kommer jo så igen an på sammenlignings grundlaget... Sammenligner du med DK er det sindsyg billigt, men sammenligner du med Tjekkiet, så er det dyrt...
kkk3:
Jeg har netop brug for en partner der også har noget at byde ind med på den front så det går nok.
Du skal vel først og fremmest bruge en med $$$... Finansiering foregår på en anden måde i DE, og danske banker er meget påpasselige med at finansiere hernede pt...
kkk3:
Når det så er sagt er afkastet sammenlignet med DK ejendomme attraktivt (ihvertfald i min verden), og for de rigtige ejedomme er finansieringsmulighederne faktisk afgjort interessante, så hvis der er andre der har tænkt som mig og mener at det var noget man burde arbejde lidt videre i så er de velkomne til at kontakte mig. Jeg mener ikke det er umuligt at opbygge en portefølje af attraktive ejendomme, med en rigtig god likviditet i.
Ja det er typisk 10-18% alt efter ejendom og forhandlingsevner... Så ja det er det absolut, men der er bare mange andre faldgrupper end i DK... Så man skal ik kun fokusere på afkastet, men hele pakken...
Ja jeg fik ikke formuleret det ordentligt. Inden boblen brast i DK.
Han solgte mange af sine DK ejendomme på toppen og købte ind i Berlin. Han købte vidst 2-300 ejendomme i Berlin . Så det jo også en slat :-)
I det hele taget en spændende historie med ham Jørn. Da han var 30 var han tømrer og istandsatte hans første ejendom. 10 år senere var han god for 850 millioner. Nu har han en ejendomsportefølje til en cirka værdi på 3 milliarder.
Hvis i får brug for ejendomsservice siger i bare til . Jeg er parat til en Berlin afdeling :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.