Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det værd? Vodkanissen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg drikker omkring fire-fem liter øl om dagen, og det har jeg gjort i over ti år, men flasken minder mig om at jeg rent faktisk har diciplin nok til at stoppe med at drikke alkohol på kommando.

Det var ik så lidt... Jeg ville få totalt party-blære med sådan en mængde Tongue Tied

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er ca. 20 kr værd nu, og om 20 år, så er den ca. 20 kr værd i tidens penge... 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg drikker omkring fire-fem liter øl om dagen, og det har jeg gjort i over ti år

Så skal der da vist sættes en udløbsdato på dig også Cool

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha, hvor grinerenSmile

Jeg var, i sin tid, med til at lancere Vodkanissen sammen med Kildespring i en af mine tidligere arbejdspladser i Frederikshavn

Jeg kan godt huske hvor populære de først var, og hvor hurtigt der blev gjort oprør mod den, netop pga. dens udseende.

Men for dælen de smagte godt, hvilket Vodkakyllingen i øvrigt også gjorde..

Men hvorvidt den vil være mere værd om 20 år, tror jeg næppe.. Big Smile

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg drikker omkring fire-fem liter øl om dagen, og det har jeg gjort i over ti år, men flasken minder mig om at jeg rent faktisk har diciplin nok til at stoppe med at drikke alkohol på kommando.

 

hvad med nogle sunde vaner så pigerne kigger jo efter en lækker krop , og der er mange andre ting der ting der er sjovere end at drikke , jeg synes den mængde alkohol virker meget overdrevet .

Det er meget sjovere at kigge til fester på alle de fulde mennesker og den fulde mands snak og husker også bage efter hvor sjovt man havde det

Bare et godt råd man kan have sjovt og godt også uden alkohol Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg drikker omkring fire-fem liter øl om dagen, og det har jeg gjort i over ti år

Så forstår jeg bedre dine indlæg ;-)

50 kr. er åbenbart budt. Det var noget mere end jeg havde forventet! Ærgeligt at du ikke havde en kasse, så havde du jo kunne tjene en lille dagshyre!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg har ikke tænkt mig at sælge den før om rigtig mange år 20-30 år - jeg kunne godt tænke mig lidt for sjov at få en lille vurdering af hvad Jeres bud på hvad værdien er af denne flaske nu, og hvad I tror den kan indbringe om f.eks 25 år.

Gem du den bare..din værdisætning på 1-2.000 er ikke gal. De andre der svarer ved bare ikke noget om samlere og hvad de betaler hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Gem du den bare..din værdisætning på 1-2.000 er ikke gal. De andre der svarer ved bare ikke noget om samlere og hvad de betaler hehe

+ inflation og en hyper inflation... Sådan en rammer jo ca 3-4 gange hvert århundrede ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg byder 100 kroner - i gamle ubrugte Jule frimærker Yes

mvh

Jesper

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Så forstår jeg bedre dine indlæg ;-)

Der er ikke den helt store forskel på min opførelse når jeg er påvirket af meget alkohol og når jeg er 100% ædru som jeg faktisk er nu, fik faktisk lige lyst til at stoppe med at drikke alkohol bare lige for at teste min selvdisciplin / viljestyrke har tænkt mig at holde det i tre måneder. Jeg sidder ikke og ryster på hænderne eller sukker efter en kold bajer, faktisk er det rimligt nemt for mig, det handler bare og ikke at lyve over for sig selv.

Allan.:

50 kr. er åbenbart budt. Det var noget mere end jeg havde forventet! Ærgeligt at du ikke havde en kasse, så havde du jo kunne tjene en lille dagshyre!

Ja, det var alligevel utroligt at min dømmekraft var meget bedre /  realistisk end din, selv i en ordenlig branderet - men du mente det selvfølig også i sjov har jeg på fornemmelsen.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)