Nu har du da solgt lidt, for jeg har lige bestilt de her lækre vandglas Og så kunne du med fordel lave nogle artikler med flotte forslag og fotos af borddækning.. er der mon ikke nogen der søger på kreative måder at dække påskebord for tiden og kunne havne på din side den vej rundt? Og det samme med bordpynt til jul, bryllup, konfirmation m.m. |
Sælger pludselig intet!?!? Hjælp...
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jamen , så vil jeg fortsætte i den kreative ånd. Lav en blog som hører til siden, og skriv om borddækning, glassets historie, champagnens historie, vinens historie og alt hvad du kan komme op med hvor glas kan indgå. Fra bloggen linker du så selvfølgelig til dine produkter, og tilmelder bloggen diverse rss tjenester. Kombiner det med de stærke link, og dine konkurrenter er færdige på Google :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Du har kun 119 links ifølge yahoo site seach ., skaf nogle flere links sørg for at gennemgå alt for fejl fra a til z på siden f. eks, inden på din facebook side , virker linket ikke til vin forummet , det virker ikke troværdigt at udgående links ikke virker få det i orden |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Stine Jeg er ikke helt sikker på hvilke glas du står og mangler, vi har en masse i shots glas, dog er der ikke mange "runde" former iblandt disse - men hvis du kan beskrive det lidt nærmere, eller evt. sende et billede så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg er nu igang med at rette alle tekster, og så vil jeg stille og rolig prøve at linke noget mere i den kommende tid, så må jeg se hvor vi havner henne - og så tror jeg måske jeg vil lave noget adwords på "vinglas" som søgeord, så jeg forhåbentlig kommer op på første side. PS: Jeg har bestemt ikke kunne mærke på shoppen at det har været krisetider, siden 1/7 - 2009 har vi i det hele taget ikke følt nogen krise hos os, tilgengæld havde vi en 6 måneders periode før denne dato hvor vi smed penge ud af vinduet hver eneste dag vi gik på arbejde - men jo Ikea har succes, men det har vi som sådan også, bare ikke lige pt på shoppen, og det vil jeg jo gerne gøre noget ved :) Bendtsen |
Tak for ordren :) Mht. leverings adressen, så er det første gang jeg høre dette, vi har dog tidligere skulle leverer andre steder en hjemme adressen, men her har folk automatisk skrevet i kommentar feltet. Men jeg vil da se på hvad der er muligt. Bendtsen |
Hej Jimi Jeg ligger lige nu og pusler med et meget stort projekt, som tildels kommer til at indeholde lidt af hvad du skriver - så kræfterne bliver brugt på dette lige nu, og vil ikke bruge det på en blog der alligevel bliver manet til jorden, når den nye hjemmeside kommer op og stå. Men jeg skal nok sørger for at få flere links til siden, og også prøve og lave nogle fra siden igen - og så skal jeg nok ind i lidt adwords, hvis jeg vil drille dem i toppen pt :) Men iøvrigt tak for hjælpen alle sammen, og interessen omkring siden. Altid rart med så mange hjælpsomme personer herinde :) Go aften. Bendtsen |
Hej Mikael Jeg skaffer nogle flere, og så må jeg lige se på det med facebook siden, jeg blev aldrig helt færdig med denne, så den trænger nok også til et lille eftersyn :) Bendtsen |