Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi har udover www.dinparfume.dk også en række andre domæner ca. 6 stks.

Ville det være en fordel f.eks at linkbuilde www.parfumekongen.dk? Som i bund og grund 301 re-directer til www.dinparfume.dk?

Eller er google slet ikke så dum?
Jeg er spændt på at høre jeres svar :)

Med venlig hilsen

Martin Mortensen

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:32

Det får du intet ud af :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 08:35

Så burde man heller ikke få noget ud af at kopiere vores shop til domænet parfumekongen.dk og smide det på et webhotel og så begynde og linkbuilde?

Så ville meget af content være det samme??

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:46

Dit sidste forslag vil skade mere end det gavner.

Det kan som udgangspunkt ikke betale sig, at bygge nye sites, hvis formålet blot er, at skabe lidt linkværdi til dit eksisterende site.

Jeg har dog en oplevelse af, at redirectede domæner kan have en lille værdi, hvis der bliver søgt på eksakt det ord som domænet består af (altå domænnavnet uden www og .dk)

Det er dog ikke noget jeg har brugt energi på at påvise, og heller ikke noget jeg har set fremhævet andre steder, måske fordi værdien er så lille (medmindre du har nogle rigtig gode domæner)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:08

Hey

ville lige sige at du burde altså købe nogle af de SEO bøger som findes på markedet, du spørger stort set om alt der har med SEO at gøre, på dette forum, mens du faktisk kunne få svar på det hele i fx SEO 2.0 der er intet galt i at spørge :) det er ikke derfor jeg siger det, men meget af det du spørger om er allerede diskuteret her på Amino eller den info er til at få fat på, på SEO blogs og SEO bøger.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)