Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advisory Board

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter 2-3, gerne studerende, unge, friske og energiske mennesker som er fyldt med idéer og som kan bidrage med hver deres til en virksomhed i vækst. Der er tale om en post i et Advisory Board

I vil danne en slags bestyrelse, som afholder møder mindst 4 gange om året. Det er derfor vigtigt at i bor i København, eller har mulighed for at komme til København hvor virksomheden bliver drevet. Jeres opgaver er at hjælpe til med udviklingen af nye forretningskoncepter, rådgive og bidrage med gode råd fra hvert jeres forretningsområde.

Jeg søger profiler som er igang med at uddanne sig, eller allerede er uddannet, indenfor et eller flere områder:

- Salg og markedsføring
 - Økonomi og finans
 - Ledelse

Jeg er ikke den person som går ind for at man skal have mange års erhvervserfaring eller lign. for at kunne rådgive og hjælpe andre mennesker. Det er derfor ikke et krav at have arbejdet med disse områder ude i erhvervslivet, eller at du har siddet i bestyrelser o.l. Dog forventer jeg naturligvis et stort kendskab og ansvar til området, og at se resultater.

Der gives honorar afhængigt af Advisory Board medlemmernes kvalifikationer, og bidrag.

Smid en tråd med din e-mail, eller skriv til mig hvis du er interesseret. Så kan vi tales ved på mail.

ivaerksaetter@live.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:18

Hej.

Det lyder sku' spændende, jeg bor selv lidt udenfor København, nærmere sagt i Roskilde.

Dog har jeg ikke erfaring med nogle af de ting du søger, men skal til at gå på Handelsgymnasiet (HHX), med iværksætteri linjen, så det må vel give lidt.

Hvis jeg havde erfaring indenfor nogle af områderne, så ville jeg helt klart kontakte dig, men i og med at jeg er en såkaldt "nørd", og næsten kun udvikler websites for private såvel som firmaer/virksomheder, så tror jeg ikke ovenstående er noget for mig, desværre.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 21:18

Hej

Da du nu er rimelig specifik mht profilernes uddanneklse vil jeg da forslå dig at du poster et opslag på CBS (handels højskolen i KBH) hjemmeside.   Der findes faktisk et site vor du kan søge studerende på CBS.

https://e-campus.dk/jobs  

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)