Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få din mening om Fdag.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg fik ideen om at lave et website der husker folks fødselsdage fra omkring et år siden, da jeg altid glemmer at skrive smser til folk på deres fødselsdage. Sitet har gennemgået en stille og rolig udvikling som et "for fun" projekt. Jeg er ved at gå lidt død i det, da jeg har mistet troen på at nogen som helst vil bruge det :-)

Jeg kunne derfor godt bruge jeres ærlige mening om sitets funktionalitet. Derudover vil jeg også gerne have respons på sitets grafiske aspekt. Jeg ved godt icon-sættet ikke passer sammen med det andet, så se bort fra det :-) Hvad synes i om opbygningen af funktionerne, hvad er irriterende, og ville i nogen sinde oprette jer?

Hvis i ville, hvad ville i så betale for servicen og hvordan skulle betalingen foregå? Nogen forslag til forbedringer?

Alt respons er yderst velkommen !

Det skal også lige siges at sitet ikke er sat i funktion endnu, men jeg gør det hvis jeg får positiv respons. Derfor gør det intet at oprette en konto.

Link til sitet er: http://www.fdag.dk

// Mathias Bak

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:47

Hej Mathias.

Jeg tror mange nu om dage bruger facebook til at huske fødselsdage på - og sende hilsner. Jeg tror det bliver en hård kamp for dig at få betalende til dit site.

Du skal dog have alt held og lykke herfra!

Mvh

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Ja også derfor jeg ikke rigtig gad at gøre mere ved det... Men det kunne jo godt være at der alligevel var en for mig ukendt målgruppe der viste sig. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

Lidt seriøsitet over siden dejlige læsbar tekst og lige et par 1000 links til siden så sker der lidt på siden , det bliver en hård kamp op ad bakke Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:09

Hej Mathias

Jeg har meget svært ved at se hvorfor man som bruger skulle betale 20 pr. måned for noget som man "nemt" kan have i en kalender, eller på facebook som Peter siger. Der skal du lige tænke over nogle RIGTIG gode salgsargumenter :)

Til dit design

Jeg synes at skrifttype og farvevalg er træls, du kan prøve med en mere simpel font, og en mere "blid" skrift farve som er mere grå i det.

Jeg synes også at punkterne i "hvorfor oprette en konto" er meget træls :) Jeg vil personligt synes bedre om at der kun sker noget når man klikker på pukterne, og ikke som de er nu med den nuværende mouse over effekt.

Men ellers så held og lykke med det.

-Guldberg

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Tusind tak for din respons Guldberg. Sitet var også mest ment som en udfordring til mig selv, og så tænkte jeg at hvis ideen med fødselsdagene ikke gik, så kunne jeg altid bruge designet til noget andet. Det er derfor jeg meget gerne vil have respons på det designmæssige aspekt også.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:21

Mathias Bak:

Tusind tak for din respons Guldberg. Sitet var også mest ment som en udfordring til mig selv, og så tænkte jeg at hvis ideen med fødselsdagene ikke gik, så kunne jeg altid bruge designet til noget andet. Det er derfor jeg meget gerne vil have respons på det designmæssige aspekt også.

Du kan jo prøve at lave hjemmesiden om til en fødselsdagsside for virksomheder, der er sgu altid en eller anden virksomhed der har fødselsdag.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)