Hej Aminoer ! Jeg fik ideen om at lave et website der husker folks fødselsdage fra omkring et år siden, da jeg altid glemmer at skrive smser til folk på deres fødselsdage. Sitet har gennemgået en stille og rolig udvikling som et "for fun" projekt. Jeg er ved at gå lidt død i det, da jeg har mistet troen på at nogen som helst vil bruge det :-) Jeg kunne derfor godt bruge jeres ærlige mening om sitets funktionalitet. Derudover vil jeg også gerne have respons på sitets grafiske aspekt. Jeg ved godt icon-sættet ikke passer sammen med det andet, så se bort fra det :-) Hvad synes i om opbygningen af funktionerne, hvad er irriterende, og ville i nogen sinde oprette jer? Hvis i ville, hvad ville i så betale for servicen og hvordan skulle betalingen foregå? Nogen forslag til forbedringer? Alt respons er yderst velkommen ! Det skal også lige siges at sitet ikke er sat i funktion endnu, men jeg gør det hvis jeg får positiv respons. Derfor gør det intet at oprette en konto. Link til sitet er: http://www.fdag.dk // Mathias Bak |
Hej Mathias.
Jeg tror mange nu om dage bruger facebook til at huske fødselsdage på - og sende hilsner. Jeg tror det bliver en hård kamp for dig at få betalende til dit site.
Du skal dog have alt held og lykke herfra!
Mvh
Peter