Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arrangement : onsd. d. 22. november 2006 - ´Sæt turbo på dine drømme - og, gør dem til virkelighed ... ! ´

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa Amino´er  :-)

Vedr. Arrangement : onsd. d. 22. november 2006, Charlottehaven,Kbh. - ´Sæt turbo på dine drømme - og, gør dem til virkelighed ... ! ´

- Et minikursus og motivationsforedrag med jægersoldat, kaptajn af reserven  eventyreren og forfatteren Nicolai Moltke-Leth

- Og, samtidig en appetitvækker på nogle af Anthony Robbins mest effektive tanker, ideer og værktøjer.

- jeg har været afsted på seminar med Anthony Robbins i London, for ca. 3 uger siden

- derfor har jeg selv modtaget dette tilbud - se nedenfor, den oprindelige invitation finder du nederst

- og, derfor har jeg også givet den videre i dette forum, for at du kan give dig selv, eller nogen du kender - muligheden for at deltage
- dette betyder også, at du er meget velkommen til også at nævne muligheden til nogen du kender, og som vil se værdien heri. 

- dette seminar i london blev en ganske enestående oplevelse - på mange måder
- og samtidig, at det i praksis vil være meeeget vanskeligt at forklare, hvad indholdet af dette seminar faktisk er ...
 - til gengæld, så kan jeg fortælle, at udbyttet - ... er ganske forrygende og fantastisk

- og, på en sådan måde at ens tilværelse aldrig bliver helt den samme måde, igen ...
- dette kan lyde som en floskel, men er faktisk tilfældet, for undertegnede, samt de 110 andre danske deltagere jeg netop har været til netværksmøde med i kbh. for ganske få dage siden.

- du får dette tilbud, som en mulighed for at ´snuse´ til nogle af ideerne fra Anthony Robbins - jeg har ikke selv nogen økonomisk gevinst ved at sende denne mail, eller ved at du tilmelder dig.
- det er kun fordi jeg har haft muligheden for at give mig selv en enestående oplevelse der vil løfte, udvide, og berige min tilværelse i mange, mange år fremover - både for mig selv, og mennesker jeg kommer til at være sammen med - denne chance, og denne mulighed vil jeg også gerne at andre får i deres liv

- og,  nu er der måske nogle der tænker : ´... han er da vist blevet hjernevasket ... ´ - ;-)
- ... til dem kan jeg fortælle, at jeg er en person med fødderne solidt plantet på jorden
- men, at jeg også for mange år siden har valgt at arbejde på at skabe de bedste muligheder i mit liv, for mig selv, og mennesker omkring mig - og, dette seminar med Anthony Robbins bidrager hertil - meget kraftigt !

- skulle du stadig ikke helt vide om dette er noget for dig, så kan du til en begyndelse gå en tur på biblioteket
- søg på ´Anthony Robbins´ - så kommer der adskillige titler frem, både på dansk og engelsk - se : www.bibliotek.dk  - eller kig forbi www.saxo.com , hvor du kan købe titlerne

- dat´s all  - vurdér selv - vælg selv ...

enjoy - at maximum
dann s.

----- Original Message -----
From: "Nicolai Moltke-Leth" <info@coachforum.net>
To: <post@dann-sommer.dk>
Sent: Tuesday, October 31, 2006 9:19 AM
Subject: Invitation: Kys den gamle verden farvel d. 22. november 2006

> Kære Dann Sommer!
>
> Som tidligere Anthony Robbins-deltager vil jeg gerne have lov at invitere dig med på motivationsarrangementet "Kys den gamle verden farvel" gratis! Desuden vil jeg stærkt opfordre dig til at invitere gode venner og kolleger med til arrangementet. Som tidligere Anthony Robbins-deltager kan du invitere dem med rabat (også selv om du ikke selv kan komme).
>
> "Kys den gamle verden farvel" afholdes d. 22. november 2006 kl. 09.00 - 12.00 i Charlottenhaven, København. Der er allerede mange tilmeldte, så skyld dig at tilmelde dig selv, og send denne invitation videre til venner og kolleger - programmet
Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dan,

Det lyder meget interessant...

Jeg har sendt tilmelding, men skal jeg have kode af dig for at få foredraget til rabatpris...??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)