) at denne form mail virker på et par af mine andre sider, men på en tredje virker den ikke (samme webudbyder). Problemet er at jeg ikke får sendt en mail med oplysningerne personen indtaster...På Index siden er koden følgende: <form name="form1" method="get" action="tak.php"> <table border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td><span class="style8">Fornavn: </span></td> <td><input type="text" name="first name"></td> </tr> <tr> <td><span class="style8">E-mail:</span></td> <td><input type="text" name="email"></td> </tr> <tr> <td> </td> <td><input type="submit" name="Submit" value="Submit"></td> </tr> </table> </form> På takke siden: <?php @mail("<dimitri@dinmiddelalder.dk>", "Tilmelding", "Navn: " . $_GET['first_name'] . "\nE-mail: " . $_GET['email'], "From: <" . preg_replace("'[\s<>]+'is", "", $_GET['firstname']) . ">"); ?> Er der nogle af jer der kan se hvorfor den ikke virker? Jeg giver et kram... |
<form name=''form1'' method=''get'' action=''tak.php''>
<table border=''0'' align=''center'' cellpadding=''0'' cellspacing=''0''>
<tr>
<td><span class=''style8''>Fornavn: </span></td>
<td><input type=''text'' name=''firstname''></td>
</tr>
<tr>
<td><span class=''style8''>E-mail:</span></td>
<td><input type=''text'' name=''email''></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td><input type=''submit'' name=''Submit'' value=''Submit''></td>
</tr>
</table>
</form>
På takke siden:
<?php
mail("<dimitri@dinmiddelalder.dk>",
"Tilmelding",
"Navn: " . $_GET[''firstname''] . "\nE-mail: " . $_GET[''email''],
"From: <" . preg_replace("''[\s<>]+''is", "", $_GET[''firstname'']) . ">");
?>
HVIS det virker, er et tak nok - et kram er lige i overkanten. :P
Bliv gratis medlem
) at denne form mail virker på et par af mine andre sider, men på en tredje virker den ikke (samme webudbyder). Problemet er at jeg ikke får sendt en mail med oplysningerne personen indtaster...