Konkret skal jeg have lavet en ny hjemmeside (www.raad-mal.dk) gerne i open gratis system (Word Press m.m.).
Kunne tænke mig det kunne være lidt a la www.aisen-el.dk Synes denne opfylder meget godt mit behov og i særdeleshed med målgruppe/segment inddelingen - Privat - erhverv m.m.
Derudover skal jeg have lavet en blog inden for maling og boligrenovering.
Og en webshop med maling og ca. op til 100 varenumre.
Hvis flere domæner skal der så være blogge til hver f. eks. et til malervirksomhed www.raad-mal.dk og en blog til webshop. Og kan denne webshop også lavet i wordpress ? Ved at det kan hjemmesiden laves i og også bloggene.
Eller skal man hellere vælge et andet system f.eks. joomla eller de åbne webshop system som findes f.eks. Magento m.m. ?
Kan I svare mig på dette ?
Min nuværende løsning udløber 14. juni 2010. og er i SMSet WEBSMART.
På forhånd tak for konstruktive forslag. Det "haster" mest med hjemside og tilhørende blog.
Det er godt spørgsmål, som der helt sikkert er mange meninger om. Jeg bruger Joomla CMS til de hjemmesider jeg laver.
Til min kommende hjemmeside har jeg valgt at købe et plugin hos CorePHP der gør, at jeg kan integrere Joomla med en Wordpress-blog. På den måde får man det bedste fra to verdener. Joomla CMS til selve hjemmesiden og Wordpress til min blog. Du kunne vælge at gøre det samme. Din webshop kan så laves i shop-komponentet VirtueMart til Joomla.