Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af hjemmeside - blog - webshop m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Hej alle !

WinkKan I hjælpe mig endnu engang - på forhånd tak

Kunne tænke mig det kunne være lidt a la www.aisen-el.dk  Synes denne opfylder meget godt mit behov og i særdeleshed med målgruppe/segment inddelingen - Privat - erhverv m.m.

• Derudover skal jeg have lavet en blog inden for maling og boligrenovering.
  • Og en webshop med maling og ca. op til 100 varenumre.

Her er jeg bl.a. i tvivl om pågældende skal være på flere domæner har i forvejen www.raad-mal.dk og www.hentmalertilbud.dk eller bare på et domæne.

Hvis flere domæner skal der så være blogge til hver f. eks. et til malervirksomhed www.raad-mal.dk og en blog til webshop. Og kan denne webshop også lavet i wordpress ? Ved at det kan hjemmesiden laves i og også bloggene.

Eller skal man hellere vælge et andet system f.eks. joomla eller de åbne webshop system som findes f.eks. Magento m.m. ?

Kan I svare mig på dette ?

Min nuværende løsning udløber 14. juni 2010. og er i SMSet WEBSMART. 

YesPå forhånd tak for konstruktive forslag. Det "haster" mest med hjemside og tilhørende blog.

De bedste hilsener,

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 05:43

Hej Ib,

Det er godt spørgsmål, som der helt sikkert er mange meninger om. Jeg bruger Joomla CMS til de hjemmesider jeg laver.

Til min kommende hjemmeside har jeg valgt at købe et plugin hos CorePHP der gør, at jeg kan integrere Joomla med en Wordpress-blog. På den måde får man det bedste fra to verdener. Joomla CMS til selve hjemmesiden og Wordpress til min blog. Du kunne vælge at gøre det samme. Din webshop kan så laves i shop-komponentet VirtueMart til Joomla.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:15

Vi kan snildt lave det hele i en Joomla løsning med blogging og redSHOP til webshop.

Det vil alt andet lige være noget sjovere i længden kun at arbejde i et system end i 2 eller 3.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)