ud fra det du spørger om, og de valgmuligheder du giver, så skal du skrive det sådan her :
Burberry london parfume 50ml EDT
Det du skal tænke på når du laver titler er at de ord der står først i titlen er de vigtigste, så jo længere hen ordet parfume kommer i sætningen jo mindre betydning har det. Det er dog ikke så stor forskel igen, men alligevel en lille forskel som er værd at tænke over.
derudover skal du også tænke på hvordan brugeren søger, søger de fx Burberry london parfume er det bedst at skrive det sådan, men søger de fx parfume Burberry london, er det bedst at skrive det på den måde. man skal ligesom ramme de sætninger som brugeren søger på.
Glemte da lige, hvis du ikke helt ved hvad folk søger efter når de vil finde den type produkter, så skal du lave en søgeordsanalyse, så du kan finde frem til de ord du reelt set skal bruge. Du kan få nogle flere seo tips her
derudover skal du også tænke på hvordan brugeren søger, søger de fx Burberry london parfume er det bedst at skrive det sådan, men søger de fx parfume Burberry london, er det bedst at skrive det på den måde. man skal ligesom ramme de sætninger som brugeren søger på.
MVH Kim
Nu har jeg lige for sjovt slået et navn op i google biblioteket.
Jeg søger på: Kim Larsen
Kim Larsen - hvis man er rigtigt "biblioteksnørdet" ville man så søge på Larsen Kim - men rigtig mange af titlerne på hjemmesiderne ( søgningen ) bliver "oversat" til Kim Larsen. Det må så betyde et eller andet sted at der er sådan folk søger!? på netop dette "produkt"?!
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nu har jeg lige for sjovt slået et navn op i google biblioteket.
Jeg søger på: Kim Larsen
Kim Larsen - hvis man er rigtigt "biblioteksnørdet" ville man så søge på Larsen Kim - men rigtig mange af titlerne på hjemmesiderne ( søgningen ) bliver "oversat" til Kim Larsen. Det må så betyde et eller andet sted at der er sådan folk søger!? på netop dette "produkt"?!
Ja, altså man kan sige at det er sådan at Google er en klog søgemaskine, ord som kim larsen, eller larsen kim, er på sin vis ligemeget for Google ved godt at det er samme person der bliver søgt efter. men omvendt hvis man virkelig optimerede sin hjemmeside til larsen kim, så ville man også komme ret højt på det ord. så man kan sige at dit eksempel med kim larsen ikke rigtig er helt det samme som det trådstarter spørger om.