Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple Iphone... !

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg står og skal til New York på tirsdag og er MEGET interesseret i en iphone..

lige pt. har jeg en gammel 2g som er cracket fra USA, det fungerer fint, dog har jeg ikke noget net udover trådløst hjemmefra..

jeg kunne godt tænke mig at have net på hele tiden "3g"

så mit spørgsmål går på om jeg kan købe en ny Iphone 3GS i USA. Cracke den og så bruge mit telmore abb. som jeg bruger nu + bruge den service telmore har med 500 gb. internet for 49 kr, om måneden..???? for så kan det bedre svare sig end at købe en hos telenor, 3 eller telia..

 

og en anden ting er, om der er nogen af jer der ved hvad prisen er og om man overhovedet kan købe dem længere uden abb. i USA .. :)

TAK, god weekend.

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet fra Telmore lyder på 500 MB, hvilket svarer til 0,5 GB, til sammenligning kan du f.eks. få 2 GB til samme pris hos Callme eller 10 GB for 99 kr.

Alt afhængigt af dit forbrug, så kan det måske være en fordel at vælge et 3iDeal abonnement til din iPhone hos 3 Mobil til 399 kr. pr. måned. Et 3iDeal abonnement inkluderer 20 GB data, fri SMS, fri MMS og 300 minutters taletid.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre du kigger YouTube og streamer PodCast hele dagen, så er er 500 mb mere end rigeligt. Jeg bruger min iPhone flittigt til surf, mail, aktiekurser m.m., og jeg bruger sjælendt mere end 100 mb om måneden. Du er jo som regel i nærheden af WiFi dækning, hvis du har dette installeret derhjemme. Og dine venner, kollegaer osv har sikkert også WiFi som du kan hoppe på, når du er forbi og besøge dem.

PS. køber du en iPhone 3G/3GS, så tjek lige min webshop ud, for du finder noget lækkert gear til den, som du sikkert vil synes om :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

andre bud ? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en Nexus One, som jeg personligt synes er langt federe end Iphone, med telmores 5GB 2Mbit abbonnement, som virker super nice. Det virker så fedt at jeg faktisk har slået wifi helt fra. Jeg ved ikke så meget om de andre selskaber, men en fed ting ved telmore er at ens abbonnement består af små byggesten man lægger ovenpå hinanden. Jeg kan fx tilkøbe fri sms når som helst, og tilmelde mig telmore til telmore hvis det er det jeg vil. Det er ekstremt fleksibelt, og en stor fordel da hele min familie har telmore, så ringer vi gratis til hinanden ;)

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mininmum skal du tjecke firmware version for er det en 3.13 så kan den ikke hackes eller bruges udenfor USA. Der er også visse  versioner af 3GS udgaven som er låst til USA i 3.12. så hvis du kan få fat i en med ældre firmware så er det ingen problem at få den til at virke herhjemme.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

er du 100 % sikker på det. ???

bliver der ikke bare altid lavet et nyt crack til det?

synes det lyder mærkeligt hvis det ikke kan lade sig gøre at bruge den i  Danmark selvom man har købt den i USA... uden abb..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen på en iPhone i USA og hvor stort er dit månedlige forbrug (data, SMS, tale)? Hvis du giver mig de tal, så kan jeg hurtigt regne ud hvor meget du sparer ved at købe den over there med risiko for stå med noget du ikke kan bruge.

Der er jo stor forskel på om du sparer 100 kr. eller 2.000 kr., når du skal vurdere om det er besværet værd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jeg sådan set ligeglad med... vil bare gerne vide om det hele kan lade sig gøre, da jeg nu skal derover på tirsdag.

 

Jeg kunne vildt godt tænke mig at købe en derovre og bruge den herhjemme. spørgsmålet er bare om det kan lade sig gøre at cracke dem og bruge dem herhjemme,,,.. :/

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

... nogle der ved??!?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)