Jeg faldt for censuren...er åbenbart ikke fotogen nok! |
Tillykke med omtalen!
Jeg faldt for censuren...er åbenbart ikke fotogen nok! |
I får godt nok meget pr, bare det var undertegnet her ;-) Noget gør i da rigtigt.. Stort tillykke
Mikkel |
Hmm - ja hvordan er det nu lige med kvinder og tasker? og sko? Så måske MordernWalls bliver til ModernBags? Sry Mikkel - kunne ikke dy mig, da enhver ved hvad kvinder køber. Og det er super godt gået at de får så meget omtale.
|
Køb ren argan olie her
Bedre held næste gang ;D Webshoppen har i hvertfald fået en masse brugbar omtale, som forhåbentlig kan ses på besøgstallet og ordre indgangen ;D |
Ja...det er helt utroligt, hvad der sker på web-shoppen lige nu..........!
/peter |
Tillykke med omtalen. Godt gået - og Peter endnu engang redder du omsætningen!! |
Jo..Henrik...set ud fra det perspektiv......har du da ret. /peter |
Hej Peter Så godt indslaget, og tillykke med det. Det må virkelig være en rar følelse at vide, at ens virksomhed har båret frugt, og at man har opnået noget som man kun kan være stolt af. Det er jo også god reklame for virksomheden :D Tillykke. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Tillykke med omtalen til konen. Jeg synes de glemte at nævne omkostningerne til markedsføring når man har en netbutik. Det lød som om der absolut ingen omkostninger var udover et par hundrede kroner til shoppen Maya www.lauraamalie.dk |