Da jeg skrev mit første blog indlæg for nogle timer siden, da indsatte jeg dette link til Google AdWords og lagde mærke til at de iøjeblikket giver 300 kr. væk til nye kunder. Der har for nyligt været en del af disse koder til salg her på Amino, men der er jo ingen grund til at betale penge for noget der er gratis
Så vidt jeg ved kræver det at du sætter mindst 80 kr ind på din konto før du kan få glæde af de 300 "gratis" bonus kr.
Med venlig hilsen Dennis Milandt
Hej Dennis.
Hvis du blot vælger efterbetaling, og så taster dit VISA-kort ind, så trækker den de 80 kr. fra bonuskoden. Dog skal du stoppe annoncerne, inden du når over bonuskodens beløb, ellers så begynder den at trække penge.
Så hvis du bare undgår forudbetaling, så er det ikke noget problem :)
Da jeg skrev mit første blog indlæg for nogle timer siden, da indsatte jeg dette link til Google AdWords og lagde mærke til at de iøjeblikket giver 300 kr. væk til nye kunder. Der har for nyligt været en del af disse koder til salg her på Amino, men der er jo ingen grund til at betale penge for noget der er gratis
Jeg prøvede det da du skrev indlægget, og har stadig ikke modtaget nogen kode. Prøvede med tre forskellige mails, både hotmails, men også mails tilknyttet andre domæner.
Så det er vidst kun nogle der er heldige, som får koden.
Jeg prøvede det da du skrev indlægget, og har stadig ikke modtaget nogen kode. Prøvede med tre forskellige mails, både hotmails, men også mails tilknyttet andre domæner.
Ja, jeg indtastede lige selv en email og der ser ud til at Google udsender koderne efter manuel godkendelse.
Mail luftrummet er lukket! Så der går nok et par dage ;D (det gør der normalt, når det er noget med google)