Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis AdWords kode på 300 kr.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28

Så vidt jeg ved kræver det at du sætter mindst 80 kr ind på din konto før du kan få glæde af de 300 "gratis" bonus kr.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:22

Dennis Milandt:

Så vidt jeg ved kræver det at du sætter mindst 80 kr ind på din konto før du kan få glæde af de 300 "gratis" bonus kr.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Hej Dennis.

Hvis du blot vælger efterbetaling, og så taster dit VISA-kort ind, så trækker den de 80 kr. fra bonuskoden. Dog skal du stoppe annoncerne, inden du når over bonuskodens beløb, ellers så begynder den at trække penge.

Så hvis du bare undgår forudbetaling, så er det ikke noget problem :)

Casper.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:29

Nicolaj:

Da jeg skrev mit første blog indlæg for nogle timer siden, da indsatte jeg dette link til Google AdWords og lagde mærke til at de iøjeblikket giver 300 kr. væk til nye kunder. Der har for nyligt været en del af disse koder til salg her på Amino, men der er jo ingen grund til at betale penge for noget der er gratis Smile

Indtast din email her: https://services.google.com/fb/forms/updatenordicsda/, så kommer der en kode i indbakken. Tilbudet gælder til og med 30. april 2010.

Jeg prøvede det da du skrev indlægget, og har stadig ikke modtaget nogen kode. Prøvede med tre forskellige mails, både hotmails, men også mails tilknyttet andre domæner.

Så det er vidst kun nogle der er heldige, som får koden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Nicolaj:

Da jeg skrev mit første blog indlæg for nogle timer siden, da indsatte jeg dette link til Google AdWords og lagde mærke til at de iøjeblikket giver 300 kr. væk til nye kunder. Der har for nyligt været en del af disse koder til salg her på Amino, men der er jo ingen grund til at betale penge for noget der er gratis Smile

Indtast din email her: https://services.google.com/fb/forms/updatenordicsda/, så kommer der en kode i indbakken. Tilbudet gælder til og med 30. april 2010.

Jeg prøvede det da du skrev indlægget, og har stadig ikke modtaget nogen kode. Prøvede med tre forskellige mails, både hotmails, men også mails tilknyttet andre domæner.

Ja, jeg indtastede lige selv en email og der ser ud til at Google udsender koderne efter manuel godkendelse.

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:26

Ja, min erfaring med andre Google Tjenester er 2-3 dages levering på mailen.

Tak for linket! :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:33

Casper Blom:

Mail luftrummet er lukket! Så der går nok et par dage ;D (det gør der normalt, når det er noget med google)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:39

Hehe :b

Det hjalp åbenbart at komme ud med det på Amino, for 16:18 modtog jeg 3 mails med 3 forskellige koder..

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:15

Casper Blom:

Hehe :b

Det hjalp åbenbart at komme ud med det på Amino, for 16:18 modtog jeg 3 mails med 3 forskellige koder..

He he, så har du da lidt at gå i krig med Smile

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:46

Min fornemmelse er også, at Google ikke er gavmilde med de 300 kr gavekort.

Men jeg er positiv. Det må jo være fordi, at der er stor efterspørgsel, at der ikke kommer svar fra Google.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)