Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og "forkert" søgning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis der er nogle som søger efter "kpuds" så kommer der en boks frem som hedder: Mente du: puds  

Jeg kunne forestille mig at ikke alle får kigget lige nedenunder hvor der rent faktisk er min hjemmeside.
Men hvad gør jeg får at få fjernet denne Mente du: puds  ..?

K

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:06

Den kan du ikke fjerne, det er fordi Google ikke kender ordet, så slår den op i deres synonym ordbog og finder puds som det tætteste ord forslag.

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:09

Hvis jeg var dig, så ville jeg få lavet en temaside som omhandler ordet 'puds', som du så kan prøve at få højt op på resultatlisten under ordet 'puds'

Så har du lavet en helgardering :)

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i det, for hvis en person har søgt på "kpuds", så er det sandsynligvis fordi denne kender til din forretning, og derfor vil denne person også ignorere Googles forsøg på at være hjælpsom og se dit link umiddelbart under. Det er i hvert fald sådan jeg benytter google.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)