Efter en frustrerende tid hvor serveren til min hjemmeside brændte af og backuppen ikke virkede, ser det ud til jeg er på vej tilbage...
Jeg kan se at "plastikkort med tryk" er komme på side 1 i google (pt. som nr. 7) så det er da en rigtig god start... så mangler der bare "visitkort i plastik" og des lige...
men rigtigt dejligt at se når ens hjemmeside kravler op igennem Google...
Det er altid super dejligt at se fremgang,men det er nu også en snæver søgning og jeg tvivler på antallet af kunder vil stige voldsomt, desværre. Så du kan roligt sætte dig et højere mål til næste gang :-)
BTW, se hvilket websitet som også er hoppet ind på side 1 på søgningen plastikort med tryk :o)...
Godt at du er på vej tilbage. Ville da slet ikke kunne overskue en situation, hvor min server brændte af og min backup ikke virkede. Kan være jeg lige skal have en 5. backup rutine ind som ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra sikkerhed.
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Det er normalt ikke det vi gør mest i, men det kan godt lade sig gøre...
man kan godt offset trykket et kort i store oplæg, eksempelvis 500, 1000 eller flere og så termotrykke individuelle informationer så som kundenumre eller lignende.
Godt at du er på vej tilbage. Ville da slet ikke kunne overskue en situation, hvor min server brændte af og min backup ikke virkede. Kan være jeg lige skal have en 5. backup rutine ind som ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra sikkerhed.
Nej det holdt også "lidt" hårdt!!!! Selv om den gamle hjemmeside trængte til opdatering, var det en hård måde at gøre det på!!!
Det er altid super dejligt at se fremgang,men det er nu også en snæver søgning og jeg tvivler på antallet af kunder vil stige voldsomt, desværre. Så du kan roligt sætte dig et højere mål til næste gang :-)
BTW, se hvilket websitet som også er hoppet ind på side 1 på søgningen plastikort med tryk :o)...
Tillykke med fremgangen anyway :-)...
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Hej Casper
Ja det er rigtigt, det har dog allerede kastet lidt af sig....
og ja der er mange andre kombinationer som er sværere (....og dyrere)
Det er bare rart at se når der begynder at ske noget.... :-)