|
Hej Amigos Hjemme hos os er vi i færd med at få haven lagt om, så det vrimler med entrepenørmaskiner, som efterlader dybe spor i vores lækre, bløde lerjord. Rundt om huset er der gravet ud og lagt sand, som imidlertid er blødt fuldstændig op af den meget regn, så der er virkelig basis for et eksklusivt mudderbad i stor størrelse. I morges kom så en stor lastbil med trailer for at levere en masse paller med belægningssten. Stenene blev læsst af, men da lastbilen skulle forlade matriklen, valgte chaufføren at tjekke, om rabaten ved vores vej nu også var konstrueret til at håndtere et sådant køretøj. Det er den imidlertid ikke. Så nu sidder jeg og ærgrer mig over, at jeg ikke nåede at slippe ud med min bil, før vejen blev blokkeret. Og chaufføren sidder i sit styrehus og lytter til dårlig musik. Falck skulle have været her for en time siden, men har ikke vist sig endnu. Heldigvis har jeg masser af arbejde at kaste mig over. mvh Hans |
Yes!!!
Nu er Falck kommet. Så bliver alting godt.

..... og om lidt kommer der så en endnu større Falckbil.
mvh Hans
Bliv gratis medlem

-kiks
), den kan svagt ses på 4. billede.

Det minder mig så om det, min mand foretog sig i sine unge dage, når han alligevel kedede sig i sommerferien... Han tog til Rømø med en god ven og en firhjulstrækker, og så trak de ellers folk fri af sandet. Tumperne skulle jo altid liiige se, hvor langt de nu kunne køre i deres almindelige køretøjer.