Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fanget.....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amigos

Hjemme hos os er vi i færd med at få haven lagt om, så det vrimler med entrepenørmaskiner, som efterlader dybe spor i vores lækre, bløde lerjord.

Rundt om huset er der gravet ud og lagt sand, som imidlertid er blødt fuldstændig op af den meget regn, så der er virkelig basis for et eksklusivt mudderbad i stor størrelse.

I morges kom så en stor lastbil med trailer for at levere en masse paller med belægningssten.

Stenene blev læsst af, men da lastbilen skulle forlade matriklen, valgte chaufføren at tjekke, om rabaten ved vores vej nu også var konstrueret til at håndtere et sådant køretøj.

Det er den imidlertid ikke.

Så nu sidder jeg og ærgrer mig over, at jeg ikke nåede at slippe ud med min bil, før vejen blev blokkeret.

Og chaufføren sidder i sit styrehus og lytter til dårlig musik.

Falck skulle have været her for en time siden, men har ikke vist sig endnu.

Heldigvis har jeg masser af arbejde at kaste mig over.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:00
Yes!!!

Nu er Falck kommet. Så bliver alting godt.

..... og om lidt kommer der så en endnu større Falckbil.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
De er også kørt fast?
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:07
I hvert fald er den parkeret med alle fire hjul begravet i marken, så den hviler på chassirammen.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:07
Hvordan med firmahelikopteren? Eller kan du ikke bare sende Chauffør ud og skubbe på lastbilen?
(sorry, men snakkede lige med en offentlig ansat der i bedste jantelovsstil, brokkede sig over hvordan lovgivningen favoriserede hos selvstændige, mens pengene i virkeligheden gik fra den offentlige service - jaja, der må være en check fra skatteministeren der er gået min næse forbi, men der kommer nok et par milioner her i løbet af få dage, som tak for at jeg springer ud som selvstændig.)

Hvis det lykkes dig at komme fri, eller få startet helikopteren, så kom til fredagsbar her i Staden, så giver jeg en -kiks

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:10
Dato: 09-11-2006 12:59:44
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Bortset fra bilerne, er det så udsigten fra kontoret?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:20
Dato: 09-11-2006 13:07:07
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
I hvert fald er den parkeret med alle fire hjul begravet i marken, så den hviler på chassirammen.

Haha. :) Min far boede i en periode i Ghana, og jeg og en kammerat samt min søster besøgte ham dernede i en sommerferie. En eftermiddag lånte min fars kollega en Land Rover (yup, en af de rigtig gamle modeller med suspekt affjedring, klimaanlæg i form af vinduer, der kunne rulles ned osv.) fra fabrikken min far arbejdede på og tog kammeraten og jeg med "ud i junglen". Vi drønede rundt af urimeligt små veje, kørte ned af noget der lignede 45 graders hældninger, passerede broer vi ikke troede kunne bære to mennesker osv. og havde det generelt rigtig skægt - indtil vi sad fast et par kilometer fra den nærmeste vej. Nå, os i gummistøvlerne og så af sted. Dagen efter udlånte fabrikken den næststørste af deres tømmer-flytnings-maskiner, som drønede ud for at trække Land Roveren fri. Dagen efter lukkede fabrikken i fire timer mens den største tømmer-flytter drønede ud for at trække Land Roveren samt maskine et fri. Min fars kollega var ikke voldsomt populær i dagene derefter.

Jeg håber Falck får styr på tingene før eller siden. :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:11
Haha Dit billede minder mig om den sidste øvelse jeg var på, vi var kaldt ud til en GD der var sat fast med højre side ud til et halvanden meter hul med en meter vand i, og venstre side i en gang mudder, hvilende på akslerne og med fronten løftet (tsk ), den kan svagt ses på 4. billede.
Under opgaven satte vi vores MAN8 fast, som  vi så også skulle have gravet op... Jeg skal spare jer for detaljerne om Dimitri der var ved at blive slået ihjel af en MAN der pludselig ville begynde at glide baglæns ned af en skrænt hvor Dimitri sad fast i et mudderhul, om Mobo der blev nedkæmpet af selvsamme lastbil og om vores LMG-skytte som blev "glemt"
Jeg tror billederne taler for sig selv:
http://www.dinmiddelalder.dk/1.jpg
http://www.dinmiddelalder.dk/2.jpg
http://www.dinmiddelalder.dk/3.jpg
http://www.dinmiddelalder.dk/4.jpg
Hvis du skal bruge nogle til at skubbe og grave, skal jeg spørge min gruppe om de er friske
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Det minder mig så om det, min mand foretog sig i sine unge dage, når han alligevel kedede sig i sommerferien... Han tog til Rømø med en god ven og en firhjulstrækker, og så trak de ellers folk fri af sandet. Tumperne skulle jo altid liiige se, hvor langt de nu kunne køre i deres almindelige køretøjer.

Tyskerne betalte desuden dobbelt af danskerne!

KH: Bettina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
I bedste drengerøvstil... Hvorfor er det, mænd ofte tror, deres køretøjer kan langt mere, end de ellers er dimensioneret til? hehe

Nåh, spøg til side. Mine forældre har en gård, og der har de godt nok også trukket mange lastbiler fri gennem tiden... Det er meget få, der kan håndtere en sådan med anhænger på.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)