Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at afgive et bud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk!

Jeg er ganske ny på siden, og har fundet en del relevante opgaver jeg ønsker at byde ind på. Men jeg er dog kommet lidt i tvivl om fremgangsmåden herinde på amino.

Jeg har før deltaget i diverse "design" konkurrencer på andre sider, men amino er for mig et naturligt valg og en del af min udvikling som grafiker.

Mit spørgsmål går på at når man skal afgive et bud, kan man i felterne til højre give et tilbud(pris) sætte en eventuel deadline, samt give en kort beskrivelse - Alt dette ved i jo godt, men det er beskrevet så vi er på bølgelængde sammen :)

Men man kan OGSÅ vedhæfte en fil.. Er det meningen man skal vedhæfte nogle tidligere opgaver som referencer eller skal man vedhæfte det egentlige produkt (f.eks. et logo (hvis det var opgaven))

Og hvad er nærliggende at skrive i feltet "Beskriv hvordan du vil løse opgaven:"?

Håber på nogle gode svar og en varm velkomst ikke mindst :)

Med venlig hilsen
Rasmus W. P.

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:43

Velkommen til !!

Vedhæftningen kan fx være et mockup der viser din designide før du vinder opgaven. En passende beskrivelse kan fx være hvad du har i tankerne omkring designet, link til dine referencer, hvorfor du gerne vil have opgaven, hvorfor du skal vælges osv. hvad der nu er passende.

Håber du fik noget ud af mit noget rodede svar :-)

// Mathias Bak

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:46

Det var helt perfekt.

Tak for det Mathias. Nu kan jeg endelig hoppe i seng :p

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)