Jeg har tidligere spurgt herinde om børsnotering af et af vores selskaber - moralen jeg fik ud af det, er at vi ikke er store nok til den "rigtige" Børs.
FirstNorth-børsen bliver dog ved med at blive nævnt i medierne på en måde, så jeg har fattet interesse for det.
Er der nogen der kort kan forklare om kravene til notering på FirstNorth?
Men som der stod i børsen i tirsdags skal man huske at en børsintroduktion ikke kun er en vej til hurtig kapital, det er også årdt arbejde og der skal lægges en del i det ellers står man med en illikvid aktie.
Umiddelbart tror jeg egentlig ikke at kravene er så forskellige fra den "rigtige" børs, men er selvfølgelig målrettet efter mindre selskaber der ønsker børsnotering...
Hvis du vil vide mere, så prøv at kontakte Capinordic BankA/S, men du kan også kigge lidt på deres website www.capitrader.dk De har efterhånden været med til et par noteringer, så de burde kunne hjælpe dig :-)
Hvis du mangler venturekapital, så syntes jeg du skal besøge vores hjemmeside.Hvis du skal noteres på FirstNorth koster det ca. 1-1,5 mill. og det er typisk virksomheder med et kapitalbehov på min 15 mill. kroner. Hvis du søger mindre beløb, så kan vi hjælpe.