Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Merchant account

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her.

ser i, jeg er igang med at starte op med et projekt, som har behov for en payment processor.
da det jeg sælger er en service ( seo, grafik, 3d, ), specielt rettet mod det amerikanske markede, har jeg pt valgt at oprette en konto hos en payment processor som privat person, indtil jeg har råd til at starte et firma i udlandet ( læs : skat er ikke så gode til at overholde eu regler omkring moms, og orker simpelhen ikke at skulle ud i en 25 måneders retssag - men opretter firma i dk, så snart vi har set en dom på området :P )

anyways - som jeg sad og skulle udfylde en masse ting, internt i deres system, så jeg lige pludselig at de kræver en merchant account for at kunne klare visa korts betalinger.

nå for søren - hvad dælen er det, hvor får man det henne ?

nogen der kender til den ting ?
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
En Merchant Account betyder at du skal have en indløsningsaftale med kortudstederen.
Hvis du f.eks. vil tage imod Dankort, skal du have en indløsningsaftale med PBS.
Her må du så skulle have en indløsningsaftale med Visa.

Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
ahh ok

så er det vel egenlig underordnet om det er via min bank - eller et firma ude i den store verden ?
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. Visa skal du have en international indløsningsaftale med PBS (ikke din bank) eller som du selv nævner en udenlandsk udbyder (kender ikke disse).

Nu kender jeg ikke lige din situation, men et alternativ kunne være at bruge PayPal eller lignende firmaer, hvis du kun er interesseret i udenlandske kreditkort. Det er nemt og billigt at starte op med.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)