Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby med nye ejere

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med købet Martin, det er da noget af en nyhed. Og velkommen til branchen. Jeg har tidligere fulgt Trendybaby med stor interesse, og vil da nu helt sikkert gøre det fortsat.

Jeg har skrevet i et andet indlæg omkring mine bekymringer for, hvad Trendybabys konkurs kunne have for os andre webshops med børnetøj, speicelt i forhold til forhandlerne, som kan være meget skeptiske overfor webshops. Jeg håber, at med en stor spiller på markedet, så bliver det muligt at påvirke forhandlerne i en positiv retning.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
God deal. Direktøren får lov til at fortsætte virksomheden med større kapital og bedre rådgivning. Hr. Thorborg får fordelt sine indtægter mere bredt, så han ikke er så afhængig, samtidig med at din arbejdsindsats formegentlig primært bliver som en slags ekstern konsulent :)

Det er også en branche, der virker til at være populær - at dømme ud fra antallet af nye shops, kunderne kender jeg intet til.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:05
Hej Martin

Host host... Amino rabat til os småbørns forældre

Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:35
Gisp! Tillykke for f.....

Hvor er det vildt. Nu også i babyudstyrsbranchen!

Ja men altså vi ved det jo! Hvis nogen kan drive den e-butik må det være dig.

Jeg glæder mig til at følge med i alle de nye tiltag. STORT tillykke herfra.

Sig til hvis I skal bruge sutter

Kærligst

Anne-Dorthe

- er stadig i gang med e-pusher. Der er VIRKELIG nogle a-ha oplevelser i den.... Tak!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:12
Tillykke med købet Martin...!

Jeg havde dog aldrig troet at du ville begive dig ud i den branche, men hva'' nogle gange bliver man overrasket, og det er da en oplagt mulighed for at lege endnu mere med E-Handel på et andet plan end det i gør i Spamfighter

Good Luck, glæder mig virkeligt til at se hvad der sker, når først i kommer igang...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Ja, sådan en god gang Amino-rabat ville da være dejligt! jeg har tidligere handlet en del på trendybaby, men er godt nok mest gået efter udsalgsvarerne...
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:24
Tillykke Martin
Også jeg er overrasket over det nye ejerskab. Sjovt nok sendte jeg en kasse vareprøver til Trendybaby et par dage før konkursen. Måske du støver den op på et tidspunkt ;-)
Jeg er naturligvis stadig intersesseret i at handle med Trendybaby og hvis du skulle finde interesse for mine produkter hører jeg gerne fra dig.
Jeg har netop i en anden tråd fortalt om min hjemmeside www.mohko.dk, som netop er gået i luftet i dag.

god vind med forretningen!

mvh
Heine
mohko

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:15
Tak til jer alle for de opmuntrende ord.
Det var bestemt ikke meningen at investere i mere, men en god mulighed dukkede op.
Da alting er gået meget hurtigt, så ved jeg ikke så meget endnu. Men når tingen er bundfældet lidt, så skal jeg nok vende tilbage med evt. rabatter + det løse :-)

Dbh Martin
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:39
Tillykke med købet, Martin. Glæder mig til at høre hvordan opskrifterne fra E-Pusher kommer til at gøre gavn hos Trendybaby

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:25
Hej Martin

Tillykke med købet - Så kan det være vi kommer til at snakke mere
sammen, da TrendyBaby fører/førte mine varer. Det kunne da være
hyggeligt.

Men al held og lykke herfra.

Ha' en fortsat god dag ;-) Mvh. Karina, fleece.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)