E-conomic har et projektmodul, men jeg kender det ikke, og jeg synes, det let kan gå hen at blive dyrt med mange brugere.
Summa-folket er i øjeblikket ved at betateste en version med lidt projekstyringsagtigt i, så den kan du i hvert fald downloade gratis (jeg kan sende dig et link til betaen, hvis du ikke kan finde den på summarum.dk), men der er jo som udgangspunkt ikke tænkt på større virksomheder med flere medarbejdere.
Danløn kan ikke bruges med medarbejder-login, det er alene et lønadministrationssystem....
Jeg har heller ikke mange brugere, men du må meget gerne sende mig det link til summa summarum.
Jeg ville gerne have et system hvori, hver enkelt medarbejder indtaster deres timeforbrug pr. dag (med evt. provision osv.) hvorefter jeg kan lave løn ud fra et evt. "admin" modul..
Gerne hvis der kunne være et modul hvori man kunne udregne DB/DG efter timeforbrug og omsætning..
Dato: 08-11-2006 16:50:15 Forfatter: Anette/Inloco http://www.summarum.dk/beta.htm - det du skal huske, at det er en ikke helt færdig udgave under afprøvning, så det hele er på eget ansvar.
Anette kan jeg installere betaudgaven, uden at min nuværende betalingsversion bliver slettet?
Dimtri -> Det kan du godt, men det er mere sikkert og praktisk at installere beta-en i en anden programmappe, så du har de to adskilt. Du åbner så betaen direkte fra installationsmappen. Hvis du begynder at bogføre i dit regnskab i betaen, så tag lige en backup først, ikk?
Vi bruger Danløn som er integreret med E-conomic. Det er også et webbaseret system og koster 15 kr pr lønseddel. Du kan have et login til dine medarbejdere og et separat til selveudbetalingen. Men,- hvis dine medarbejdere selv skal taste deres timer ind vil de også kunne se og rette alle andres timer og timeløn.