Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg kan sælge AirPro boblekuverter til ca. 100 kr kassen er der så et marked?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænker på at starte salg af airpro boblekuverter op, da jeg arbejder sammen med et firma allerede som sælger disse også. Dette vil betyde at jeg vil kunne sælge alle størrelser af airpro til priser imellem 80 og 120 kr pr kasse. Levering vil ske inden for 2-3 dage (i starten måske 3-5 dage) Og leveringspriserne vil starte ved ca. 75 kr pr 3-4 kasser man køber.

Men er leveringstiden for lang, og er man nødt til at have et størrelse sortiment af varer før webshops etc. ville købe hos en, selvom man ville have de laveste priser?

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:29

Hej Jonas,

Vi er interesseret i dine boblekuverter. Pt. bruger vi pack2.

men hvis du har en billigere pris er du velkommen til at skrive til os: info@dinparfume.dk

Martin

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:19

En del har spurgt efter priser, så her er nogle foreløbige, de er ikke 100% faste endnu, da der stadig mangler nogle detaljer, men prisen ville ikke ændres meget:

størrelse pris ex moms
1 kr. 100,00
2 kr. 118,24
3 kr. 69,20
4 kr. 87,00
5 kr. 102,00
6 kr. 118,80
7 kr. 127,60
8 kr. 152,40
9 kr. 103,80
10 kr. 124,40
                     CD kr. 67,60

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:55

Hej Janus,

Ja, nu kan jeg jo næsten ikke lade være med at give en lille kommentar med på vejen :-)
De fleste som sælger boblekuverter kan sagtens sælge dem til samme priser og også under, hvis det skal være - og da vi startede gjorde vi lidt det samme, som jeg får fornemmelsen af, at du gør.. Vi sagde til os selv "hvor billigt kan vi sælge dem" i stedet for at sige "hvor meget kan vi få for dem".

Der er ikke nogen grund til at presse markedspriserne 15-20 % ned - hvis du kan nøjes med at gå fx 5 % under alle andre, så du får alle prisjægerne, men stadig den ekstra fortjeneste :-)

Hvis du kan se, at str 4 fx normalt sælges til 1,25-2 kroner de fleste steder - hvorfor så ikke sætte prisen til 1,10 og tjene de penge ekstra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)