Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er familiens teknik-abe. Vil du have jobbet? :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af jer kender helt sikkert min problemstilling, hvor man i hele omgangskredsen er "hende dér der kan noget med computere", bare fordi jeg tilfældigvis kan tegne en hest i Photoshop og finde ud af at attache et billede i en e-mail :-)

En ven af familien, skal have lavet et website til hendes arbejdsplads og det skulle jo derfor så gå ud over mig :-)
Jeg har lovet at spørge "ud i netværket" om der er nogen der laver noget i den stil, der kunne være interesserede.

Jeg har ikke vildt meget info - udover at det er et lille website. (Wow, god info, Lone).
Om det skal baseres på CMS eller ej, afhænger af dig - enten skal det være et simpelt CMS, hvor du så skal give dem et kursus i, hvordan de bruger det til at lave de sjældne opdateringer, eller også skal du stå til rådighed og lave de opdateringer de løbende har brug for.
Det ligger i Græsted, så hvis du er i nærheden deraf, forestiller jeg mig kun at det hjælper, at I ville kunne mødes face to face engang i mellem, da det ikke ligefrem er de mest tech-savvy mennesker vi her har med at gøre.

Det er ikke en opgave du bliver rig af, kan jeg sige på forhånd - men de vil gerne have én der har nogle idéer og input og kan lave noget anderledes. Så jeg forestiller mig, at man kan pitche dem nogle forskellige løsninger i forskellige prisklaser og så kan de selv vælge derud fra.

Noget du gider?
Så smid mig gerne en mail på Lone@offwhite.dk - med lidt info, referencer og om du forestiller dig CMS-løsning eller du-løbende-opdaterer-løsning.

Tak :-)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:41

Hej lone,

Jeg har sendt dig en mail ;)

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 13:48

Hej Lone,

jeg har således også sendt dig en mail :-)

Mvh Dino

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)