Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byt dig til gode links til din hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Links fra andre hjemmesider betyder meget for, hvor vigtig søgemaskinerne, som fx Google, anser din hjemmeside for at være. Jo flere sider med høj pagerank, der linker til din side, jo bedre er det.

Et tip: På siderne




kan du nu bytte dig til links. Begge sider har pagerank 4 og alt det kræver er, at du kan give et link tilbage fra en side med pagerank 3 eller mere.


Katalogerne har den fordel, at der lige nu kun er få links, hvilket vil give stor værdi til links fra dem.


Mange hilsner

M. Madsen




Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Madsen,

 

Står du bag de to sider? Kan du sige noget om det forventede antal af links pr. side? Effekten bliver jo hurtigt udvandet hvis der er for mange links.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 12:04:39 Forfatter:Madsen



kan du nu bytte dig til links. Begge sider har pagerank 4 og alt det kræver er, at du kan give et link tilbage fra en side med pagerank 3 eller mere.


 





 

Hvordan ser man hvilken pagerank, ens sider har?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er din Bulgarien Holiday side, så har den pagerank 3.

 

Hilsen

M Madsen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 12:37:41 Forfatter: Madsen
Hvis det er din Bulgarien Holiday side, så har den pagerank 3.


Det er det!

 

Det lyder da meget godt, men jeg laver kun linkaftaler med relevante sider, som ejendomsmæglere, boligudlejning og sider der omhandler ferier generelt!

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wubi

 

Ja, jeg står bag de to sider.

 

Jeg har ikke et nøjagtigt tal på, hvor mange kategorier/links der kommer på siderne. Jeg ønsker dog ikke at udvande linksværdien sådan, at kataloget ikke længere tilføjer værdi til de optagede.

 

/M. Madsen

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 12:41:23 Forfatter: Brian Nielsen [QUOTE]Dato: 08-11-2006 12:37:41 Forfatter: Madsen

Det lyder da meget godt, men jeg laver kun linkaftaler med relevante sider, som ejendomsmæglere, boligudlejning og sider der omhandler ferier generelt!


 

Hej Brian

 

Det er også en god strategi - på den anden side kunne det være, at du har en anden pagerank 3 side, som du kunne linke til kataloget. Og få et link fra kataloget til din Bulgarien side. Sådanne ikke reciprokke  links er noget som fx Google er glad for. Og ud fra devisen; et link er bedre end intet link, så kunne det alligevel være gavnligt.

 

/M. Madsen

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Istedet for at beskrive hvorfor det er en skidt ide du har gang i, vil jeg hellere linke til en glimrende forklaring skrevet af fellow-amino Marcel.

Søgemaskiner og deres tricks

Enjoy

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)