Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktannonce, billig men dygtig hjælp søges til netbutik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til netbutik!!

Jeg har en netbutik med stort potentiale, mit problem er at jeg, på trods af at jeg har en netbutik ikke er specielt IT kyndig, og dette er min aller største hemsko for at komme videre

Det som jeg har brug for et hjælp til at redigere og optimere min netbutik, dvs. design, tekster osv. ville jeg gerne have hjælp til.

Derudover har jeg flere andre leverandører som jeg gerne vil have lagt ind på butikken, dette er rimeligt nemt (hvis du har forstand på det) dvs. der skal lægges kategorier ind, samt varer

Jeg vil skyde på at jeg har 2-5000 varer som jeg på sigt vil have ind,  og er klar over at det ikke er noget der bliver gjort "over night"

Jeg kunne forestille mig at jeg skulle have hjælp til at lave kategorierne, vel ca. 100 i alt, samt lægge lidt produkter ind, så ville jeg selv(efter lidt oplæring) lægge resten ind stille og roligt. Ellers kunne dette aftales til en fast pris

Derudover så ville det ikke være dårligt hvis du bare havde en lille smule forstand på SEO

netbutikken er lavet i Dot Net Nuke 5 (tror jeg nok det hedder :))

Butikken er pt. ikke en guldrandet forretning, så det er billig hjælp der søges, på sigt kunne det dog blive godt og så er der muligheder for et godt og indbringende samarbejde

Venlig hilsen

Klaus

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med lidt flere detaljer. Vi yder support til mange danske hjemmesider/shops og vores priser er yderst rimelige.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)