Designprogrammet er allerede fastlagt! - du mangler blot én der kan videreføre linien til din næste aktivitet. Du er virksomhedsejeren, der vil hæve dine markedsførings-aktiviteter op i niveau! - men hvor reklamebureauet spiller for stort og ikke mindst for dyrt ud. eller... Du er AD´eren, der ønsker en kompetent og kreativ grafiker? 13 års erfaring fra den grafiske branche har givet et stort indblik i den grafiske branche - og ja, der er mange penge at spare, hvis du vælger at se mere nuanceret på regningen. Mine kolleger på de større bureauer faktureres ud til det dobbelte... |
Beskyt din regning...
Jeg havde allerede forestillet mig en fantastisk anordning, som skolebørnene kunne sætte op, foran deres blækregning, så sidemanden ikke kunne kigge med. ... er dybt skuffet. |
Skøn tankegang, Lone. ![]() Jeg troede, det handlede om factoring. mvh Hans |
Altså Lone! Hvis jeg havde brugt sukker i kaffen, så havde du fået en regning på et nyt tastatur - nu kan jeg nøjes med at skylle og tørre det, og så ligge mine papirer til tørring på radiatoren... - men tak for det gode grin! |
tak for de positive tilbagemeldinger. ![]() Dejligt at få en god oplevelse med Amino fra day one. Så vidt jeg kan se, har jeg bragt mit indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig!" - og ja, klikkede jeg mig ind på et lignende link, ville jeg klart forstille mig, at der her ville gemme sig en lille salgstale.. ?! Skøn tone. Mvh. Mia |
Hej Mia Du er meget velkommen. Normalt har vi en rigtig god og seriøs tone på amino. Ind imellem, når nogen falder over noget morsomt, bliver der afregnet lidt hurtigt. Beklager, hvis jeg har været med til at skræmme dig væk. Det er i hvert fald ikke min mening. Hvis du gerne vil sælge dine grafiske ydelser, vil jeg foreslå dig at vise referencer. mvh Hans |
Ja, men det viser jo bare at selv de bedste intentioner om et effektivt reklamefif kan give de mærkværdigste reaktioner. ![]() Vi havde sikkert nok forventet en reklametale, men produktet var noget andet det forventede. På den anden side så er der sikkert mange flere der har noteret sig dit produkt nu, end hvis du bare havde ''overskriftet'' det med "Grafisk ekspertise tilbydes" - jeg havde i hvert ikke brugt tid på at kigge. Men hvis det er det, du vil tilbyde, så smid os nogen referencer. Vi er lidt konservative og vil gerne vise, hvor enormt dygtige vi er til at vurdere grafiskeres evner og kreativitet - inden vi alligevel køber katten i sækken. ![]() |
Tak for tilbagemeldingerne. Jeg værdsætter glade og positive medmennesker. Med hensyn til referencer. På www.mias-gv.dk kan I se disse listet op, og skulle det have yderligere interesse, er I velkommen til, via PM, at bede om mere uddybende materialer. Mvh. Mia |
En helt anden ting er at du skal droppe tekst som grafik, hvis du gerne vil have at søgemaskinerne skal elske dig. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Det er bare ikke en tekstliste man leder efter, hvis det er man er ude efter referencer på grafisk arbejde. Vil være en fordel hvis du viser noget grafisk du har lavet i stedet, da det ikke batter nogen steder den liste. Man kan fx ikke se din stil/streg - og det er super vigtigt når man vælger grafisk underleverandør. Held og lykke med din nye forretning under alle omstændigheder. |