Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevarer? Skal man godkendes til at sælge produkterne.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ny her på siden. Jeg har oprettet en bruger herinde for at få mere indblik i iværksætter øjemed. 

Mit spørgsmål går på: Hvis jeg ville sælge mærkevarer over nettet, som fx, louis vuitton og lign produkter, skulle der så være en godkendelse af mig som sælger eller ville det være muligt bare at købe og sælge, jeg kan ikke finde nogle butikker som sælger high fashion udover udvalte netshops som typisk er forhandlerens egen. Måske nok pga de vil undgå deres mærker bliver solgt til spotpris ?, ved ikke om jeg lige selv har besvaret spørgsmålet. Det er bare "sjovt" med rolex/cartier ure osv kan man sagtens sælge.

På forhånd mange tak for hjælpen. :) ny bruger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren :

Mit spørgsmål går på: Hvis jeg ville sælge mærkevarer over nettet, som fx, louis vuitton og lign produkter, skulle der så være en godkendelse af mig som sælger eller ville det være muligt bare at købe og sælge, jeg kan ikke finde nogle butikker som sælger high fashion udover udvalte netshops som typisk er forhandlerens egen.

Nej du skal ik godkendes, men du finder never ever Louis Vuitton produkter... De sælger kun varer via deres egne stores, og alt der ik bliver solgt, det blive destrueret...

Men du kan sagtens købe andre brands, især de italienske, men der er rimlig høje minimums krav pr order, hvis det har interesse... Du kan ik bare købe 2 tasker og 3 bælter...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)