For os ser jeg det som en fantastisk måde at få mere personlig kontakt til vores kunder. På en eller anden måde bliver det bare anderledes når det er facebook og der er billeder af folk. Når nogen henviser til vores side til deres venner - så ved modtageren ikke at der kører en konkurrence - medmindre de går ind og kigger. Der er måske 100 mennesker der henviser før der trækkes et gavekort, så det er jo ikke fordi de får i pose og sæk. Derudover synes jeg tit de skriver: har henvist 16 venner som har børn i jeres målgrupppe... eller lign. De fleste er bevidste om at de ikke bare skal skyde løs med forslag til deres netværk. Giver det mersalg - aner det ikke - men det giver helt sikkert mere personlige relationer - og dermed større loyalitet fra kunderne. Og det er mere værd end meget andet :·) Det er dog vigtigt at fokusere på at give kunderne merværdi ved at de er fans. Ikke nødvendigvis i form af tilbud, men i form af viden. Hos os eks give dem hints om hvad der kommer snart i de nye kollektioner - give dem ideer - spørge til hvad de mener om dit og dat... kort sagt - give dem værdi som ikke kun handler om at de skal shoppe - for det tror jeg de bliver trætte af! |
Få gratis solbriller til piger på Facebook!
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Super - tak både Jimi og Helle. mvh Jesper
|