Lav et pudslespil med foto af din virksomhed og ansatte. Det samlede puslespil skal fremvises til jeres sælger næste gang I besøger kunden. Et samlet pudslespil udløser ex 4 biografbilletter.
Herved bruger kunden masser af tid på din at tænke på dig og din virksomhed.
Heineken: Du har ret.. en USB er lidt kedelig, men hvis man kan finde en der er rigtig flot vil kunden måske skifte sin egen ud, men er stadig også i tvivl om det bliver en USB
sh-dk: Er det samme firma der har Steka.dk som Dennis gav et link på tidliger, men tak
er der iøvrigt ikke noget med, at mahogni, ibenholt og diverse regnskovstræer per deffinition ikke kan være økologiske eller dyrkes bæredygtigt, da man ikke kan så dem? (eller, man kan så dem, men de vokser ikke, med mindre de vokser i regnskov..)
Tak for din mail - vi værdsætter dit spørgsmål, da vi i høj grad skal have orden i tingene og være troværdige.
Chokoladeæskerne er lavet af 100 % genplantingstræ af sorten mahogni
Man kan genplante mahognitræ og man genplanter mahogni træ. Hvis du er interesseret i mere information kan du kontakte regnskovs NGO''en Nephentes og ellers "google" mahogony wood replanting - der kan du læse meget information om emnet.
Som skrevet tak for din mail - vi tager i mod med kyshånd, så vi hele tiden kan blive bedre til det vi laver og holder af.
Hvis jeg skulle finde på noget, der ville blive brugt og var relevant til jul, så ville jeg give en dunk isfjerner eller isskraber til kunder og evt. potentielle kunder. Så ville jeg følge op i januar og høre, om de har mærket, hvilken forskel NaviTrust isfjerneren har gjort - og så skyde en punchline ind om, at det samme kan I gøre for deres økonomisystem. Det kræver, at I lige researcher og finder den bedste isskraber på markedet. Så får I trykt jeres logo og kontakt på og hæfter noget visitkortagtigt ved i skaftet med et rødt silkebånd, hvorpå I ønsker glædelig jul og en smart lille NaviTrust-kommentar. Hvis alt går vel, er folk glade for at de hurtigere får bugt med is/sne og den lille "flap" gemmer de måske i jakkelommen, skrivebordet eller hvis det det er tilpas interessant dét I får skrevet på den, så hænger den på opslagstavlen.
Jeg ved godt det lyder henad en kuglepen eller engangslighter, men jeg hører oftere folk mangler en god isskraber end en god kuglepen.
Ser du efterlyser ideer til en julegave der skal blive på jobbet - jeg har her et unik forslag til dig - som du endvidere kan give under jeres evt. motto:
Vi tænker også på vore kunders velvære når der arbejdes!
Du kan se hvad jeg forstiller mig på dette link hvor jeg har udarbejdet et forslag til dig ...Se dette her
Måske utraditionel - men det er jo også det der giver - anledning til eftertanken og tanke på din virksomhed når bruges!
Lad os tale om det hvis du finder det er en idee som du ønsker at arbejde videre på!