Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

julegave til vores kunder

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan evt. prøve på www.firmajulegave.dk
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 19:29
Lav et pudslespil med foto af din virksomhed og ansatte. Det samlede puslespil skal fremvises til jeres sælger næste gang I besøger kunden. Et samlet pudslespil udløser ex 4 biografbilletter.

Herved bruger kunden masser af tid på din at tænke på dig og din virksomhed.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:21
Heineken:  Du har ret.. en USB er lidt kedelig, men hvis man kan finde en der er rigtig flot vil kunden måske skifte sin egen ud, men er stadig også i tvivl om det bliver en USB

sh-dk: Er det samme firma der har Steka.dk som Dennis gav et link på tidliger, men tak

Holger: Sjov idé, skal lige tænke over den.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:54
Hej Henrik

Alternativt kan du kigge på min hjemmeside, www.fair4all.dk der sælger økologiske og fair-trade gavepakker.

Her er det muligt at få graveret sit navn på en chokoladeæske.

Venlig hilsen

Ltte 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:25
Dato: 13-11-2006 13:53:33 Forfatter: mayaemil

Alternativt kan du kigge på min hjemmeside, www.fair4all.dk der sælger økologiske og fair-trade gavepakker.

Her er det muligt at få graveret sit navn på en chokoladeæske.

Og Lotte... - Husk, at nævne at mahogniæskens træ selvfølgelig er fra bæredygtig plantage  

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:36
er der iøvrigt ikke noget med, at mahogni, ibenholt og diverse regnskovstræer per deffinition ikke kan være økologiske eller dyrkes bæredygtigt, da man ikke kan så dem? (eller, man kan så dem, men de vokser ikke, med mindre de vokser i regnskov..)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:26

Hej David,

Tak for din mail - vi værdsætter dit spørgsmål, da vi i høj grad skal have orden i tingene og være troværdige.

Chokoladeæskerne er lavet af 100 % genplantingstræ af sorten mahogni

Man kan genplante mahognitræ og man genplanter mahogni træ. Hvis du er interesseret i mere information kan du kontakte regnskovs NGO''en Nephentes og ellers "google" mahogony wood replanting  - der kan du læse meget information om emnet.

Som skrevet tak for din mail - vi tager i mod med kyshånd, så vi hele tiden kan blive bedre til det vi laver og holder af.

Bedste hilsener

Thomas & Lotte

Bedste hilsener

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:50

Tilbud - CIAK Kalender 2007 - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER

Hej Henrik

Hvad med at give dem en smart kalender for det nye år? Jeg ligger inde med et restparti, og kan give dig en rigtig god pris.

Læs mere om kalenderne og mulighederne for prægning i følgende tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7288

Med venlig hilsen
Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:58
Hvis jeg skulle finde på noget, der ville blive brugt og var relevant til jul, så ville jeg give en dunk isfjerner eller isskraber til kunder og evt. potentielle kunder.
Så ville jeg følge op i januar og høre, om de har mærket, hvilken forskel NaviTrust isfjerneren har gjort - og så skyde en punchline ind om, at det samme kan I gøre for deres økonomisystem.
Det kræver, at I lige researcher og finder den bedste isskraber på markedet. Så får I trykt jeres logo og kontakt på og hæfter noget visitkortagtigt ved i skaftet med et rødt silkebånd, hvorpå I ønsker glædelig jul og en smart lille NaviTrust-kommentar.
Hvis alt går vel, er folk glade for at de hurtigere får bugt med is/sne og den lille "flap" gemmer de måske i jakkelommen, skrivebordet eller hvis det det er tilpas interessant dét I får skrevet på den, så hænger den på opslagstavlen.

Jeg ved godt det lyder henad en kuglepen eller engangslighter, men jeg hører oftere folk mangler en god isskraber end en god kuglepen.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:12
Hej Henrik Glyholt!

Ser du efterlyser ideer til en julegave der skal blive på jobbet - jeg har her et unik forslag til dig - som du endvidere kan give under jeres evt. motto:

Vi tænker også på vore kunders velvære når der arbejdes! 

Du kan se hvad jeg forstiller mig på dette link hvor jeg har udarbejdet et forslag til dig ...Se dette her

Måske utraditionel - men det er jo også det der giver - anledning til eftertanken og tanke på din virksomhed når bruges!

Lad os tale om det hvis du finder det er en idee som du ønsker at arbejde videre på!

Men venlig hilsen

JOMA Company

John Sommer

4180 Sorø - 4399 6158

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)