Så starter anden runde af gratis prøvefremhævninger på Branchelink.dk. Denne gang med et ekstra tilbud, til dem der gerne vil give ekstra gas. Med en fremhævning får du:
Logo eller banner med segmenteret visning Som noget nyt tilbyder vi at vise dit logo eller banner med tilhørende link i højre margin (den som, ifølge vores erfaringer, konverterer bedst). Logoet vises i den underkategori, du ønsker. Har du eksempelvis et revisionsfirma, ryger dit banner eller logo ind under revisionsfirmaer (uden nærmere geografisk afgrænsning). Prisen er noget så småt som 225 kr. ex. moms for tre måneder, og her kan de fleste være med. Om du selv har et logo eller ej spiller ingen rolle. Hvis du har et, så bruger vi dit, men hvis du ikke har, så laver vi et for dig. Prisen for dette er naturligvis inkluderet i prisen, og logoet skræddersys efter dine ønsker. Du kan se et eksempel på et logo i højre margin her. Lidt om Branchelink Sådan kommer du igang Gå ind på Branchelink og søg optagelse. Hvis du blot ønsker en gratis prøvefremhævning, så skriv "Amino" i kommentarfeltet. Hvis du ønsker et logo og en fremhævning, så skriv "Amino + logo" i kommentarfeltet. Så vender jeg tilbage til dig, så vi kan få en dialog igang omkring din eksponering. Forslag til nye kategorier, rettelsler og lignende modtages også med kyshånd. Jeg vil dog foretrække, hvis I skriver den slags i kommentarfeltet, istedet for her i tråden. I øvrigt kunne det være fedt, hvis I lige gad smide et link til Branchelink her i tråden. Hav en rigtig god weekend! |
Tak til de hurtige first movers. Tak for interessen i både logoer, gratis prøvefremhævning og forslag til nye kategorier. Jeg svarer så hurtigt jeg kan.
Rigtig go' weekend til alle Aminoer (og andre der måtte læse med)!