Hej Aminoer Min vennine er igang med at uddanne sig som frisør. I forbindelse med en opgave står hun og mangler en frisk fyr med hår på hovdet til en gratis herre klipning i dag kl 12, hun har 4 års erfaring og er rigtig god til det.
Adressen er: Glentevej 61, Nørrerbro - ca. 10 min fra nørrebro station.
Så hvis du har kontor tæt ved og syntes håret trænger til en trimning så skriv endeligt dit tlf. nr og navn i tråden så sørger jeg for at du kommer i kontakt med hende hurtigst muligt.
Jeg var hårmodel, da jeg var 17 år gammel. Og jeg fik permanentet mit hår og fik det hennafarvet. Så det var direkte hjem og klippe mig selv skaldet :-) Men så slemt er det nok ikke her.
Amino kontoret ligger lige ved siden af klippesalonen, så måske nogen derfra
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Aminoer Min vennine er igang med at uddanne sig som frisør. I forbindelse med en opgave står hun og mangler en frisk fyr med hår på hovdet til en gratis herre klipning i dag kl 12, hun har 4 års erfaring og er rigtig god til det.
Så hvis du har kontor tæt ved og syntes håret trænger til en trimning så skriv endeligt dit tlf. nr og navn i tråden så sørger jeg for at du kommer i kontakt med hende hurtigst muligt.
Først til mølle princip ;)
Rigtig god dag til jer allesammen!
Jeg vil bare lige gøre dig opmærksom på at Glentevej ikke ligger på Nørrebro ( 2200 ) - men i Nordvest-kvarteret ( 2400 ) - det var nu ikke for at lave flueknepperi, syntes bare at det relevant information.
Jeg er skaldet, men ellers var jeg da frisk nok.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Først til mølle princip ;)
Rigtig god dag til jer allesammen!
Jeg vil bare lige gøre dig opmærksom på at Glentevej ikke ligger på Nørrebro ( 2200 ) - men i Nordvest-kvarteret ( 2400 ) - det var nu ikke for at lave flueknepperi, syntes bare at det relevant information.
Jeg er skaldet, men ellers var jeg da frisk nok.
helt iorden :) - jeg fik bare at vide fra min vennine at det var på nørrebro, 10 min fra sationen?