2.000 kr. er det højeste bud indtil nu.. Sig endelig til hvis der er nogle som vil se billeder |
Alle pm's samt mails er nu besvaret.
KC fører stadig på 2.000 kr.
Vi snakker altså varer for +35.000 kr.!!
2.000 kr. er det højeste bud indtil nu.. Sig endelig til hvis der er nogle som vil se billeder |
Alle pm's samt mails er nu besvaret. KC fører stadig på 2.000 kr. Vi snakker altså varer for +35.000 kr.!! |
Og lige for at få det på det rene: Alle bud er selvfølgelig bindende og kan ikke nedskrives eller andet. |
Jeg byder 3000 kroner. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Så fører Michael auktionen til på kun 3.000 kr. Det er lige under 5 krone pr. styk, har en normalpris på 79-149 kr.!! Husk auktionen slutter iaften! |
Tja. Så vandt du vist lige på faldrebet. Det er fuld fortjent, tillykke med den gode handle, gid det var mig der vandt. Tude tude tude.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Ser ud til Christopher vandt i sidste minut.. Christopher og Michael jeg har sendt jer en besked. |
Jeg ville faktisk have sat det på så hvis der var bud indenfor det sidste stykke tid, så blev der lagt ekstra tid på. Jeg har derfor besluttet at smide en portion magen til på auktion igen: Vi starter med Michaels bud på 3.000 kr. Auktionen slutter på onsdag d. 17 marts kl. 20.00. Hvis der er bud indenfor det sidste kvarter, bliver auktionen forlænget med kvarter. Aminotime :) |