Procontractors har nok de hurtigste Magento webhoteller, men det skyldes også at de ikke putter mange brugere på hver server. Prisen er tilgengæld også noget højere end Powerhosting.
Hvis man omvendt ser på Powerhosting så er prisen noget lavere, plus de har en del erfaring i hostingen (hoster 100+ Magento shops).
Samtidig har de også en god support man faktisk kan ringe til. Vi har valgt at lægge de shops vi udvikler for vores kunder hos Powerhosting (MagentoHotel.dk) og har kun godt at sige om dem.
Jeg vil varmt anbefale dig at bruge www.magentohotel.dk som også er powerhosting som Rasmus nævner.
Jeg kommer i dag online med min egenshop og skal blankt indrømme at jeg har udnyttet dem til fulde!, ud over at være gode til hosting, er de nemlig også pisse gode til magento.
Så sent som i går spurgte jeg efter GLS plugin og 4 minutter efter havde jeg svar. Sådan har det været de sidste 3 måneder, også i weekenden.
Jeg kiggede også lidt på procontracters, deres shops kører rigtig hurtigt, men ved ikke helt om det bare er fordi de ingen kunder har i biksen. Jeg fravalgte dem dels fordi de ikke havde så mange referencer, jeg kunne ikke finde nogle priser - og da jeg checkede 2 af deres referencer, så det ud til de lå på servere i tyskland.
Men det kan sagens tænkes at jeg kunne finde på at bruge dem når jeg åbner en shop til det tyske marked.