Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser idér er lette at få Men ikke ud i livet...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ick! Ja sådan føler man sig , når alt går en på i livet, uanset hvad man gør går det galt Angry

Wink Men så er jeg et meget positivt menneske Yes og har masser af tålmodighed Skype-CoolSmile

Idea Jeg kan sige så meget omkring min person angående opfindelser/produktidér at siden jeg var 15 har lavet alt muligt sjovt foreksempelt dette. kombineret glas og vin reol har design beskyttelse på den.

og dette fede fodboldspil

og meget meget mere men aldrig fået noget ud da jeg ikke har haft penge nok, har være så uheldig at løbe af med tre blodpropper i hovedet og dermed blevet førtidspensioneret og har ret og sagt ikke pengende og kan man så finde nogle der vil være med i mine ider uden jeg skal have en krone op af lommen hvorimod hjælperen vil få del i overskudet.. findes de findes de her ???????

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:12

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:14

Som en anden kvindelig Amino-bruger skrev til en mand i netop dette forum...

Du er inde på dametoilettet Smile

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 12:14

Men fortsæt de gode idéer :-)

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:15

alt er lavet i hånden og jeg har haft flere hunderede ider men desværre er alle mine modeller og skitser brændt ned sammen med vores hus så her for to år siden startede jeg igen at få idér og har mange gode og mange dårlige men vil i fremtiden tage de bedste og konsentrere mig om dem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:17

SurpriseSurpriseSurprise Dametoilettet????

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 12:18

Hov, jeg troede du skrev i kvindekategorien, undskyld det gik lidt stærkt Smile

Det er selvfølgelig super fedt at du har så mange forskellige idéer, men jeg er sikker på du vil få større mulighed for succes hvis du koncentrerer der mere om få af dine idéer.

Ellers kan det hurtigt blive meget flyvsk, som en stor (men god brainstorm), men hvor idéerne desværre ender med at gå tabt, fordi de ikke bliver fuldt til dørs..

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 12:18

Ja men det vil jeg da gøre. jeg har alt altså idér fra brugskunst til tøj skitser og højteknologiske ide´r spil med mere så det er spændende.....

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 13:52

Jimmy send mig en Personlig besked (PB), jeg kunne godt tænke mig at høre om dine bedste ideer, for at se om nogle af dem kunne være brugbare.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:24

hj jimmy, fedt at du har mange ideer, du er nok den type menneske der kommer med ideerne og så er der andre der følger dem til dørs, da man som oftest ikke kan gøre begge dele da du er ide manden.

Går ud fra at alle dine ideer har et formål og det er at få en god ide som du kan lave penge på, husk så bare på at vi alle har masser af ideer, men meget få af dem er der rent faktisk ikke nogen forretning i !

For at folk vil investere i dine ideer, bliver du nødt til at få en ide der rent faktisk kan komme en hæderlig ROI ud af, dvs du skal komme med noget som hjælper folk med at løse et problem de har eller du tilbyder en service som er så god at du hjælper med et behov.

Hvis du prøver at kanalisere dine ideer med dette i tankerne og så fokusere på en ide ad gangen og så kører den færdig til den dør eller du får den solgt!

bliv ved med det du gør, tror du kan være den næste undertippet væddeløbshest :-)

all the best vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)