|
Jeg står og skal investerer i lidt legetøj til virksomheden og vil gerne have et rigtigt fornuftigt kamera og måske en henvisning til en butik i København hvor de giver god service og vejledning. Jeg har jo set reklamen for EOS 400D fra Canon, og det ser da ganske fristende ud - er det et godt køb? Kameraet skal bruges til både fotografering pr-materiale og til produktbilleder.... På forhånd tak. |
Hvilket kamera? EOS 400D... ?
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
|
|
|
Jeg har selv et Canon EOS 30D og er super glad for det. Kongekameraet inden for amatørfotografering :-) Nu du er igang med at bruge penge, så husk et stativ og ordentlig optik - det tilfører 100% merværdi. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg har selv et Nikon D50.. Er MEGET glad for det.. Billedkvaliteten er meget god, og det har gode funktioner.. I hvert fald til den brug jeg gør mig i.. Nikon er typisk en smule større end Canon, men syntes jeg ikke rigtig gør så meget, for det giver et langt bedre greb.. Har prøvet et par forskellige Canon kameraer, bla. Canon EOS 350D , og mener personligt at de er for små, til at man har et ordentligt greb omkring det.. Der er måske tale om en størrelsesforskel på 1-2 cm, men syntes alligevel det giver en god forskel.. Men.. Det er jo en smagssag :).. |
|
mvh Carsten |
|
/Mathias |
Arbejder med online salg og design.
Bliv gratis medlem