Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få tilkoblet en “konsulent” fra SDU Kolding til din virksomhed - gratis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er,

Lad mig starte med at sige at dette ikke vil være relevant for alle virksomheder.

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg står i den situation at jeg skal finde en værtsvirksomhed. Tillad mig kort at præsentere mig selv- og hvad det vil sige at være værtsvirksomhed.

Mit navn er Christian, jeg er 22 år. Jeg læser HA Entreprenørskab & Innovation på Syddansk Universitet i Kolding.

Som en del af vores uddannelse, skal vi finde en værtsvirksomhed, som vi skal samarbejde med over 4-5 semestre (afhængigt af om vi skriver vores bachelor projekt for virksomheden).

Vi skal være i vores værtsvirksomhed hver onsdag- så det vil sige at hvis du har en virksomhed, hvor der er lukket om onsdagen, så har det ikke relevans. Det er meningen at vi skal lære at begå os i erhvervslivet i praksis- og vi skal lære at bruge det vi lærer til forelæsninger- i virkeligheden. Det er meningen at vi skal bruge 50% af tiden i virksomhederne på at løse opgaver for virksomheden. Den anden halvdel af vores tid skal bruges på research samt udarbejdelse af projektopgaver, der handler om virksomheden og den problemstillinger.

Vi fungerer altså som en slags “teoretiske konsulenter”, da vores rådgivning er ud fra et teoretisk perspektiv. Vi er desuden til rådighed hvis virksomheden har simple opgaver, der skal løses.

Der kan læses mere her: http://www.sdu.dk/Information_til/Studerende_ved_SDU/Din_uddannelse/HA_i_entreprenoerskab_og_innovation.aspx

Hvis I er interesseret i at høre mere, eller eventuelt at få fremsendt materiale om hvad forløbet mere specifikt indebærer, så skriv endelig til mig på: christian@odenses.dk

Tak for opmærksomheden,

Christian Staal Larsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)