Du kan nemt overdrage rettighederne til en anden bruger. Fra din side er det bare med at være opmærksom på, at den nye bruger for indtastet hans oplysninger, så du ikke står som ejer. Du kan blot give den nye bruger administrativ adgang når du invitere personen.
Følg disse trin for at sende en invitation:
1. Log ind på din AdWords-konto på adwords.google.dk og klik på fanen Min konto. 2. På siden Adgang klikker du på linket Inviter andre brugere. 3. Indtast e-mail-adressen og navnet på den person, du vil invitere. 4. Vælg det adgangsniveau, du vil tildele brugeren. 5. Klik på Angiv, hvilke konto-e-mails, denne bruger skal modtage for at konfigurere brugerens indstillinger for beskeder 6. Klik på Fortsæt. 7. Indtast dit navn og en personlig meddelelse om årsagen til e-mailen i felterne. Klik på Fortsæt. 8. Klik på Send invitation for at afslutte.
Når personen har accepteret eller afvist invitationen, sender Google dig en e-mail med instruktioner i, hvad du herefter skal gøre. Udover overdragelsen af din konto, vil jeg nok få lavet et stykke papir på at kontoen er overdraget til personen, med underskrift fra begge parter.
Undskyld, det er ikke helt korrekt hvad jeg siger.. Jeg skal bare overføre en kampagne fra min konto til en anden konto (som ikke er min) - hvordan gør jeg det?
Jeg har downloadet Adwords Editor og fået adgangskode til den anden konto.