Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læst en god bog for nylig?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale The Dip af Seth Godin. Den er hurtigt læst, men indeholder bestemt nogle guldkorn

Fra københavn
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejhej

Har du læst "good in a room".

Forfatteren hedder Stephanie Palmer.

Good in a room var det største skridt fremad for mig.

Tim

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får travlt med at læse bøger hvis jeg skal læse alle de bøger i har anbefalet ;)

Jeg har ikke læst "Good in a Room" men den lyder interessant så måske jeg skal kigge lidt på den.Stick out tongue

 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

"The Long Tail" af Chris Anderson.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med at læse analyticsbogen, er dog ikke færdig med bogen endu, men har været meget tilfreds indtil videre.

Du kan læse mere om analyticsbogen her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Jeg fik på et tidspunkt en bog, kan ikke huske titlen præcist, men tror den hed: Find din indre gigant. Jeg læste 10 sider og så smed jeg den ud. Den handler om en mand som ikke har opnået noget i erhvervslivet, ikke havde nogen speciel uddannelse(af hvad jeg kan huske), som begyndte at holde foredrag for folk(disse især henvendt til erhvervslivet), om hvordan de skulle få succes. Og han er idag faktisk ret velhavende på netop det. Det er i mine øjne et ægte luftkastel.

Bogen hedder "Væk din indre gigant" og den ligger klar på min boghylde lige efter 7 gode vaner, som jeg netop er gået igang med. Jeg er stor tilhænger af motiverende bøger som disse, der kan give dig personlige redskaber til at skabe resultater, både privat og professionelt. Luftkasteller eller ej, så handler det jo netop om at blive motiveret til at kæmpe for det man gerne vil opnå i livet, og det synes jeg i høj grad de to bøger virker til at kunne.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

 

Den bedste, mest underholdende og mest letlæste og spændende erhvervsbiografi, jeg har læst, er Richard Bransons selvbiografiske bog om Virgin. Den kan jeg varmt anbefale til alle.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående Richard Branson, så glemte jeg at skrive, at den findes på dansk og er billig - ellers er der jo bibliotekerne....  Så ser jeg, der er kommet en til på dansk, der hedder "Uden omsvøb" - den har jeg ikke læst.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed tråd, som kostede mig et par tusinde fra Amazon og Saxo her ud på nattetimerne. Jeg har fulgt mange af jeres anbefalinger, og glæder mig til at læse dem :-)

Tak for inspirationen!

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)