|
Jeg er ved at starte op et firma der vil sælge kage artikler, såsom, kagepynt, kagebund, kagecreme osv. Jeg har brug for et kontor med lagerplads/værksted (til sortering og pakning af varerne). Pladsen behøver ikke at være stor. Det vigtigst er at husleje omkostningerne er rimeligt. Er der nogen der kender til sådan et sted? Med venlig hilsen, F.Lee |
kontor,lager,værksted søges
|
Tak. |
|
Lyder som en rigtig hyggelig lille biks. Kan desværre ikke hjælpe direkte med dit problem, men har lige et lille indspark. Til en børnefødselsdag jeg var med til at arrangerer for et stykke tid siden, lod vi børnene lave deres egen lille lagkage. Altså hvor der var lavet små bunde, snask, pynt, lys og det hele til dem - og så skulle de bare selv bygge dem. Det var et hit. Måske du kunne sælge nogen "fødselsdagskit" af den slags. Held og lykke med biksen. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Vores nabokontor er ledigt! Det ligger ved kildegårds plads (lige ved motorvejen) det er tæt på ryparken station... Hvis du kunne være interesseret i det, vil jeg gerne undersøge den nøjagtige størrelse og pris! Men det er en fin størrelse, så man kan godt have både kontor og et mindre lager til en webshop. |
|
Hvis der er toilet med vaske og en vaske(udenfor toilettet)til i kontoret, så er jeg meget interesseret. Fødevarestyrelsen kræver at der er vaske i nærheden pga. varerne skal sorteres. Med venlig hilsen, F.Lee |
|
Vi er 3 kontorer (incl det ledige), der deler et toilet med håndvask. Derudover er der køkken med vask. Opfylder det reglerne eller skal der mere til? (jeg kender intet til reglerne fra fødevarestyrelsen) |
|
En af de tilbud vil være i den stil. Med venlig hilsen, F.Lee |
|
|
|
Hvis du stadig er interesseret, så sig lige til, så vil jeg sende udlejerens oplysninger til dig! |
Bliv gratis medlem