Jeg tillader mig at poste den igen, da den forrige tråd druknede i anden snak. Jeg vil på det kraftigste opfordre alle til at deltage.
Har du en genial idé eller har du opfundet noget nyt og spændende, så er det nu, du har chancen for at få den frem i lyset! Danmarks Bedste Idé er en ny programserie på TV 2, hvor jagten sættes ind for at finde danskernes allerbedste idéer og opfindelser. Der er ingen begrænsninger for, hvilken idé du kan melde dig til med. Vi er åbne for alle idéer, men kun de bedste går videre. Og kun den allerbedste vinder!
Vi holder audition i både København og Århus Århus. d. 19. og 20. november kl.10.00
Adresse: Filmbyen 23, 8000 Århus C København d. 27. og 28. november kl. 10.00
Adresse: Metronome, Jenagade 22, 2300 Kbh S Tilmeld dig og læs mere på vores hjemmeside:
Så er det nu på søndag og mandag der er audition, jeg håber at alle jer der har en god ide eller koncept dukker op og prøver at komme videre! Det er gratis og hovedpræmien bliver sikkert over 1 million kroner.
Dato: 15-11-2006 22:55:11 Forfatter: Carsten Jacobsen Så skal du være hurtig - du skal tilmelde dig INDEN den 16. november, dvs. inden i morgen mvh Carsten
Dato: 15-11-2006 23:08:08 Forfatter: VejrAnders Der er nok alligevel en aldersbegrænsning på 18 år :-(
Der er rigelig med forhindringer i denne verden - lad være med at opfinde flere ;) "Alle der møder op til audition skal underskrive aftale om medvirken i programmerne. Hvis du er under 18 år, skal dine forældre skrive under."