Har lige et spørgsmål som jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe med.
Jeg lukkede den 30/6-2009 min enkelsmandsvirksomhed ned og er nu ganske alm lønmodtager MEN, skal jeg igen senest den 1/7-2010 aflevere et årsregnskab for 2009 eller får jeg som alle andre private i dag(på skats hjemmeside) at vide om jeg skal betale eller have penge tilbage, ..
I princippet skal du på din selvangivelse have medtaget resultatet fra din enkeltmandsvirksomhed i perioden 1/1 2009 til 30/6 2009. Har du ikke gjort det - ja så er du ikke i mål endnu.
Tak det var også lige det jeg frygtede, har en god pose penge liggende hos skat da jeg sidste år købte hus og ikke har trukket renteudgifterne fra endnu. De er vel nød til at blive liggende nogle måneder endnu, de kikker vel ikke på min udvidet selvangivelse og udbetaler før engang over sommeren ?
Ok det lyder godt så måske jeg alligevel kan nå at få skiftet et par vinduer i år, kender jo alle tallene
Tusinde tak for hjælpen.
Hej
Der er åbent for indberetninger i perioden fra 5. marts - 26. marts 2010, så der vil gå ekstra hurtigt med at få en årsopgørelse. Endda således at i tilfælde, hvor den ikke kommer med det samme ved indberetning på skat.dk, så sidder der medarbejdere klar ved henvendelse, som vil kunne ekspedere sagen hurtigere gennem systemet.