Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon efter behov

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke overskue hele telefonmarkede, men tar jeg udgangspunkt i mit behov, ser det sådan ud:

Ønsker 1 telefon der indeholder to telefonnummere. Et til privat og et til virksomheden. Forstiller mig, at den kan ringe med forskellige toner, så man ved, hvad man har med at gøre, når man tar den.

Er det utopi/drømmetænkning eller eksistere det?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 20:57

Der findes telefoner der kan køre med to typer simkort. De sælges ikke på det danske marked, om det kommer kan jeg ikke svare dig på. Du kan typisk købe disse telefoner i Asien.

Derefter opretter du et erhvervsnummer og et privat nummer ( Hvis du ikke allerede har )

Hvor er du kunde henne?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:09

Simon :

Der findes telefoner der kan køre med to typer simkort. De sælges ikke på det danske marked, om det kommer kan jeg ikke svare dig på. Du kan typisk købe disse telefoner i Asien.

Derefter opretter du et erhvervsnummer og et privat nummer ( Hvis du ikke allerede har )

Hvor er du kunde henne?

Problemet med disse telefoner, er at ikke begge simkort, kan være aktive på samme tid. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:29

Hejsa

En af de ting du kunne gøre er at du køber to simkort, en til privat og en til firma, og så kan du bare viderestille det ene nummer, og dermed samle det på en tlf.  (ved dog ikke helt hvordan det fungere, har bare hørt om det)...

Det andet man vist kan gøre er at oprette et fiktivt nummer.. Eksempelvis har du din privat tlf. hvor man så kan få oprettet et "fiktivt" fastnet nummer som fungere som dit firmanummer som kunderne så kan ringe til - men er meget usikker på om man kan koble privat og firma, tror faktisk kun det er firma man kan gøre det med.. Men tror du kan finde mere om det med telenor og tdc (hvis dem der udbyder det).. Søgte lidt, og fandt frem til den her:   http://www.telenor.dk/erhverv/mobil/mobil/mobildeal/mobildeal/pro/index.aspx - men ved ikke helt om det er det samme (måske mere med flere firma tlf)... 

Umiddelbart ville jeg nok foreslå viderestillingen. Der tror jeg sagtens du kan koble privat og firma tlf, og samtidig have to numre.. Tror man kan gøre det sådan at du f.eks. sætter dit firma simkort i, og viderestiller den til dit privat nummer. Og så sætter du bare dit privat simkort i, og lader firmasimkortet ligge.. Men ved ikke om de kan komme lidt efter dig - fordi du ikke rigtig bruger den ene konto - men kan jo aldrig skade og spørge dem. (men er nok en lidt bøvlet løsning - det bedste var nok en af de tlf. hvor man kan have 2 simkort i. Og de skulle da vist være på vej til DK)..

Held og lykke med det :)

Mvh Uffe. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:48

Du kunne bestille et 70 nummer hos TDC som du kan bruge til erhverv, koster 50 pr. kvartal eller lign. Dit 70 nummer kan du så viderestille til din private mobil, her kommer 70 nummeret så til at stå som den der ringer til dig, så vidt jeg husker ihvertfald.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:00

Samsung har en mobil (som også sælges i dk) med 2 sim-kort.

De foreslår selv telefonen for at undgå multimedieskat ved at underskrive en tro- & loveerklæring om ikke at benytte erhvervskortet til private samtaler.

Samsung C5212

Annonce i børsen, d. 1/3-2010 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:01

Kim S:

Du kunne bestille et 70 nummer hos TDC som du kan bruge til erhverv, koster 50 pr. kvartal eller lign. Dit 70 nummer kan du så viderestille til din private mobil, her kommer 70 nummeret så til at stå som den der ringer til dig, så vidt jeg husker ihvertfald.

Nope! Du kan IKKE se at opkaldet er blevet omstillet fra et 70-nr.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 00:09

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 00:26

Det er meget rart at have en mobiltelefon som understøtter 2 sim kort.

Jeg tror ikke det er muligt at købe sådan en i Danmark endnu !-(Gad vide hvorfor ?) 

Jeg har i hvertfald fået købt en mobil som understøtter 2 sim kort da jeg var ferie i Kina....:)

Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:26
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)