Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til amino

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fedt hvis man kunne have to mailadresser tilknyttet sin aminokonto..

Jeg vil gerne have mail, når der er svar på tråde jeg har deltaget i.. men det kan godt nå at blive til mange mails på en dag og derfor gider jeg ikke have det til min firma-mailadresse, som jeg sidder ved hele dagen - for så får jeg jo ikke lavet noget, hvis jeg skal tjekke amino hele tiden :-) Amino tjekker jeg gerne om aftenen fra min computer hjemme og derfor har jeg brugt min hjemme-mailadresse...

Problemet er at hvis jeg får en privat besked, vil jeg meget gerne svare på den med det samme - og det er ikke hver dag jeg får tjekket min hjemmemail, der kan ind imellem gå 2-3 dage imellem - så nogen gange opdager jeg ikke de private beskeder før flere dage efter de er skrevet.

Så - det korte af det lange - kan man ikke få mulighed for to mailadresser - en til private mails og en anden til tråde?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Hvorfor ikke bare oprette en mappe "Amino" i eks. Outlook, og så ved hjælp af en regel, omdirigere mail fra Amino direkte til den mappe.

Det har jeg gjort med succes, således jeg kan tage et kig, når der lige er et hul i dagens gøremål.

Der behøves ikke 2 mail eller lignende

Hilsen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:41

Øh nå kan man det?! .. jamen så må jeg se om ikke jeg kan hitte ud af det :-) Tak for tippet

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:50

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)