Kunne du tænke dig at få "fødderne under eget bord" og få dit eget område hvor du får kørsel med især pakker til alle i dit område.
Det fungere i hovedtræk sådan at du får dit eget område og alt kørsel er dit.
I første omgang søges franchisetager i : Ålborg, Randers, Århus, Horsens, vejle, Kolding, Odense og københavn.
Ikke nogen stor investering - garanti for min. indtægt - ingen lange bindinger hvis man skulle fortryde.
Vi levere koncept inkl. logistik system og kunder til at kommer igang på. - Kunderne oplever hurtig levering til en fair og konkurrencedygtig pris. God service - hurtig levering og konkurrencedygtige priser er nøgle orderne.
Ideoplæg sendes ikke bare rundt - oprigtige interesseret vil blive indbudt til et helt uforpligtigende møde hvor konceptet vil blive gennemgået.
Jeg er interesseret i at høre mere om at blive franchisetager i Randers (evt. Aalborg), jeg driver et mindre transportfirma, men ønsker at udvide. Da jeg finder Jeres annonce interessant vil jeg gerne have flere detaljer om konceptet mm. I kan se mere om os på www.flemmingneergaard.dk
Jeg ser frem til at høre fra Jer.
Med venlig hilsen
Flemming R. de Neergaard Transport & Distribution Fjordparken 59 9500 Hobro Tlf: 27 85 68 09