Hej med jer, vh Joan |
Er der virkelig ikke nogen SEO eksperter, der kan svare på mit spørgsmål?? I plejer ellers at være ret hurtige til at svare
Hej med jer, vh Joan |
Er der virkelig ikke nogen SEO eksperter, der kan svare på mit spørgsmål?? |
Hej Joan, Du skal nok regne med, at de fleste af SEO eksperterne, som så mange andre, arbejder på denne tid af døgnet (også). |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Imens du venter kan du jo søge lidt i de gamle tråde, jeg tror din problemstilling hat været oppe og vende før. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Såvidt jeg husker fra søgemaskiners retningslinier, så er "+" et godkendt adskillelsestegn i url'en til opdeling af ord. Dog anses bindestreg "-" at være det bedste at anvende, da det er defacto standarden, og ligeledes er dette tegn som rent teknisk fx også er godkendt i domænenavne m.v. Jeg mindes at rækkefølgen er således (med den bedste adskiller først): Om der så kan mærkes nogen decideret forskel i ranking / placering i søgemaskinerne i forhold til om man har valgt at bruge et plus, underscore eller bindestreg ved jeg ikke. Der må vi have SEO-eksperterne på banen. Men jeg tvivler på at forskellen er markant, sålænge man bruger et adskille-tegn som er velset, hvilket "+" er. Hvis de antagelser jeg kommer med er korrekte, og din shop allerede baserer sig på +, dvs. at du allerede har en hel masse links indekseret i søgemaskinerne, og interne og eksterne links til disse adresser, så vil jeg ikke anbefale et skift, da fordelen kontra besvær og ulemper ved at skifte, vil vægte til fordel for at du beholder det eksisterende. |
Jeg testede på et tidspunkt bindestreg vs. underscore set med SEO-briller. Og konklusionen var klart og entydigt at man skal bruge bindestreger. Til gengæld har jeg ikke fået testet + som separator endnu, selvom jeg for snart længe siden lovede en flink læser af min blog at gøre det. Det står fortsat på to-do-listen, så jeg skal nok melde tilbage, hvis/når jeg engang får det afprøvet. |