Hej Aminoer!
Så er vi ved at være på plads og klar til at tage i mod kunder... Jeg har valgt at skrive en "lille" introduktion, til hvem vi er.
Hvem er vi?
Meebox - Vi har arbejdet på at få Meebox.net i luften siden 2009. Vi er et ungt team af iværksættere, udviklere, data-teknikkere, linux-eksperter og generelle nørder, der synes priserne på hosting i Danmark, er lidt for peberet. Så... det måtte vi jo gøre noget ved. :-)
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder hosting. I øjeblikket hoster vi VPS (virtuelle servere), som det eneste... Men det skal nok ændre sig meget snart. ;-)
Det sker i fremtiden...
Vi vil hele tiden arbejde på, at gøre vores produkter og ydelser billigere. Senere hen vil vi åbne op for nogle spænende nye tiltag. Bl.a. vil vi inden 2011 lancere cloud-vps, reseller hosting, samt nogle andre overraskelser. Vi vil før eller siden også få rigtig telefon-support. :-)
Hvorfor er vi anderledes og bedre?
Lad mig tage det sjoveste eksempel, efter min mening. Når du bestiller og betaler et produkt fra os, sender vi dig en fysisk Meebox (som vi selv kalder den). Det er en lille papkasse med overraskelser. Overraskelserne er forskellige fra måned til måned, men det er altid noget alle kan bruge (eller nyde). F.eks. sender vi lige nu og det næste stykke tid, lakrids by Johan Bülow.
Hvor møder man os?
Vi kan ikke helt nå at stille op til Iværksættermessen i marts, desværre. Men vi satser stærkt på at møde op til kommende iværksættermesser, der måtte kommer over det næste stykke tid.
Er du iværksætter?
Vi leder efter iværksættere eller firmaer, der har et produkt eller navn de gerne vil sprede. Vi har f.eks. en halv aftale med et nyt firma der bl.a. laver USB-nøgler man kan fløjte efter (for at finde dem). Vi betaler 50% af produktionsprisen og de betaler resten. De får billig (viral) reklame og vi får gaver (1 GB USB) til vores kunder. Win-win. Hvis det kunne være noget for dig, så skal du være velkommen til at kontakt os. Jeg vil på et tidspunkt oprette en separat tråd til det. Skriv til [hej snabelA meebox.net] for nærmere info. :-)
Vil du bestille?
Så kom gerne forbi Meebox. Vi glæder os meget til at betjene dig. :-)
HEY! Husk Amino-rabat!
Få 51% rabat ved at bruge kuponkoden "AMINO". Den billigste VPS koster normalt 149 kr. pr. måned. Inkl. Amino-rabat og eksl. moms koster den 59 kr. pr. måned. Dette er et lanceringstilbud som vi har i 1 måneds tid.
Hvis der er nogle der har noget konstruktiv kritik om website, bestilling, idé eller hvad som helst, skal de ikke være bange for at dele... :-)