Jeg står og skal hjælpe en kursus virksomhed på benene omkring alt deres IT. Deriblandt også deres regnskabs og booking systemer. I den sammenhæng vil jeg høre, om der er nogle af jer, der har gode eller dårlige erfaringer med de systemer der er der ude. Det er ikke denne niche hvor jeg har mine styrker, så håber der er nogle af jer der kan hjælpe...
Min umiddelbare tanke er om Microsodts dynamics ikke kan bruge, ved ikke hvilke dele man så eventuelt skulle bruge... Er det en helt hen i vejret tanke eller?
Det lyder spændende. Har også kigget E-Conomic, der er mange fede funktioner i det. Men booking i det, kan jeg ikke helt se, så er spændt på hvad der kommer frem.
Der skal man kunne styre kurser og kursister. Holder styr på antal af kurser, typer af kurser og hvornår de ligger. Derefter hvilke kursister der er på de enkelte kurser.
Okay, brugerne der skal styre dette, har et meget stort krav om at alt skal være simpelt og let at gå til. Så derfor bliver jeg lidt betænkelig ved du bruger ordet "tweaks", hvad tænker du der skal gøre?